زمان : 03 Esfand 1389 - 01:42
شناسه : 30649
بازدید : 16178
مزایای خرید سهام تله کابین از زبان مدیر عامل مجتمع گردشگری و جهانگردی سبزه کوه آراد مزایای خرید سهام تله کابین از زبان مدیر عامل مجتمع گردشگری و جهانگردی سبزه کوه آراد

مزایای خرید سهام تله کابین از زبان مدیر عامل مجتمع گردشگری و جهانگردی سبزه کوه آراد


یزدفردا "مدیر عامل شرکت جهانگردی سبزه کوه آراد گفت : کسانی که سهام شرکت را خریداری می کنند صرفا" سهام شرکت نیست بلکه سهام کل مجموعه و شرکت را خریداری کرده و مالک آن می شوند لذا اولین موردی که آرامش خاطر دارد زمین 25 هکتاری پروژه تله کابین است که ملکیت آن برای تمام سهامداران محترم است.


محمد جواد صدیقی با ضمن تاکید بر حفظ آرامش در خرید سهام افزود : افرادی که سهامدار مجموعه هستند این مجموعه شامل هتل 5 ستاره ، سالن های ورزشی و تفریحی ، رستوران های توریستی ، سوئیت های خانگی ، پیست اسکی و.... می باشد .


محمد جواد صدیقی بیان کرد : سهامداران عزیز در حال حاضر صرفا" سهامشان ارزش افزوده دارد یعنی از دوسال پیش که سهام به قیمت 25 الی 30 هزار تومان بود و تا به حال که سهام 92000 تومان می باشد و همچنین تاکید کرد که در طول این مدت سهام ارزش افزوده داشته و در 8 ماه آینده که پروژه به بهره برداری می رسد 25% سود به آنها تعلق می گیرد و همچنین با توضیح اینکه سهامی که در 8 ماه آینده ارزش افزوده پیدا کرده است 25% سود آن به تمامی سهامداران تعلق می گیرد.


محمد جواد صدیقی در مورد چگونگی خرید سهام افزود : فروش سهام علاوه بر دفتر مرکزی شرکت از طریق باجه های پستی و شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان صورت می گیرد و همچنین برای رفاه حال هموطنان سیستمی آنلاین جهت خریداری سهام تحت شبکه اینترنت به آدرس http://saham.yazdtelecabine.com راه اندازی شده است که مردم می توانند علاوه بر صرفه جویی در زمان به راحتی صاحب سهام مجموعه شوند.


گفتنی است که پروژه تله کابین یزد عظیم ترین پروژه تفریحی و گردشگری استان یزد به شمار می رود که بین دو روستای شیر کوه و طزرجان برفراز شیرکوه واقع گردیده که عملیات اجرایی آن از سال 1387 آغاز و با سرمایه گذاری بالغ 45/000/000/000 (چهل و پنج میلیارد ریال) از طریق مشارکت مردمی هزینه شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال 1391 به بهره برداری برسد.