زمان : 03 Esfand 1389 - 00:40
شناسه : 30634
بازدید : 2150
به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد؛دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان یزد به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد؛دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان یزد

به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد؛دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان یزد


دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان یزد در سال جاری به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"غلامحسین دشتی " در این جلسه ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص ویژگیهای تاریخی یزد به ویژه از طریق مطبوعات تاکید کرد.


وی با بیان اینکه خود یزد باید معرف خود باشد، ساماندهی تابلوهای اطلاع رسانی در سطح شهرستانهای استان به ویژه شهر تاریخی یزد را مهم و ضروری دانست.


دشتی ، نظر سنجی های حضوری برای مهمانپذیر شدن استان یزد و تجزیه و تحلیل آنها و رفع مشکلات در این زمینه را خواستار شد.


مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری نیز در این جلسه بر ضرورت بهره گیری از فرصت تعطیلات نوروزی برای معرفی توانمندیهای استان یزد به گردشگران تاکید کرد.


"سید عبدالمجید قائم محمدی" در بخش دیگری از سخنان خود، حرکات منزجر کننده فتنه گران در روز 25 بهمن ماه را به شدت محکوم کرد و حضور حماسی و با شکوه مردم در یوم الله 22 بهمن ماه و همچنین تظاهرات روزهای 26 و 29 بهمن را در منکوب کردن آمال فتنه گران ستود.


وی در خصوص سفرهاي شهرستاني خبرنگاران استان، اظهار داشت: شهرستان بهاباد، هفتمين مقصد سفر شهرستاني اصحاب رسانه استان بود که بحمدالله اين سفر با موفقيت انجام شد.


در ادامه اين جلسه مديرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان يزد، به تشريح برنامه ها و اقدامات دستگاه خود در زمينه اطلاع رساني مرتبط با مناسبت تعطیلات نوروزی و معرفی توانمندیها، پتانسیلها و فرصتهای استان یزد پرداخت.


در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات ذيل اتخاذ شد.