زمان : 02 Esfand 1389 - 02:57
شناسه : 30587
بازدید : 3595
با همکاری شرکت گاز و نهضت سواد آموزی استان یزد انجام شد آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی به آموزشیاران نهضت سواد آموزی با همکاری شرکت گاز و نهضت سواد آموزی استان یزد انجام شد آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی به آموزشیاران نهضت سواد آموزی

با همکاری شرکت گاز و نهضت سواد آموزی استان یزد انجام شد

آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی به آموزشیاران نهضت سواد آموزی


بیش از 250 نفر از آموزشیاران نهضت سواد آموزی 7 شهرستان برخوردار از گاز در استان یزد با روشهای مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان یزد به منظور آموزش نوسوادان و کم سوادان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان (که امکان استفاده از کتابچه، بروشور، جراید و ... برای آنها وجود ندارد ) جلسات آموزش نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز جهت آموزشیاران نهضت سواد آموزی با حضور کارشناسان این شرکت در شهرستان های یزد،تفت،میبد،صدوق،ابرکوه،اردکان و مهریز برگزار گردید تا این نکات توسط آموزشیاران به سواد آموزان نهضت منتقل گردد.

بنابر همین گزارش در این جلسات آموزشی مطالبی پیرامون استفاده از وسایل گازسوز نظیر بخاری، روشنایی، اجاق گاز، سیستم حرارت مرکزی، آبگرمکن و چگونگی صرفه جویی و درست مصرف کردن گاز طبیعی توسط کارشناسان شرکت گاز استان یزد مطرح و به سؤالات و ابهامات آموزشیاران در این خصوص پاسخ داده شد.

گفتنی است در این جلسات، بسته های آموزشی مرتبط ( شامل کتابچه ، بروشور و ...) بین شرکت کنندگان توزیع گردید.