زمان : 30 Bahman 1389 - 02:44
شناسه : 30541
بازدید : 2907
کاری پسندیده از حوزه هنری استان یزد به نقل از یک فیلم ساز در گفتگو با یزدفردا کاری پسندیده از حوزه هنری استان یزد به نقل از یک فیلم ساز در گفتگو با یزدفردا

کاری پسندیده از حوزه هنری استان یزد



یزدفردا :از طریق  مسعود آستانداری یکی از فیلمسازان یزدی با خبر شدیم  که حوزه هنری یزد در اقدامی شایسته به خانواده ای که سوژه اصلی فیلم مستند " همچو حافظ" بودند کمک مالی کرده است .


 مسعود آستانداری در این رابطه به خبرنگاریزدفردا گفت:خیلی اهل تعریف و تمجید نیستم و به نظرم انسانها با تلاش خودشان و همراهی پروردگارشان زودتر به نتیجه میرسند تا با تعریف و تمجید از ادارات و سازمانها اما انصافا این بار حوزه هنری یزد کاری کرد که بر خود لازم دیدم آن را عنوان کنم تا این حرکت انسانی باز هم تکرار شود.


وی افزود:سال گذشته فیلمی به تهیه کنندگی حوزه هنری یزد ساختم که در جشنواره های خوبی شرکت کرد و در کل بازخورد مثبتی داشت.

آستانداری تاکید کرد : هدف اصلی من برای ساخت این مستند این بود که بتوانم با نشان دادن شرایط سخت زندگی سوژه به او کمک کنم.

این فیلم ساز یزدی گفت:این ماجرا ادامه یافت تا اینکه متوجه شدم خانواده ای که سوژه فیلم بودند در وسط زمستان مشکل سرپناه دارند،موضوع را با مدیریت حوزه هنری یزد مطرح کردم، آقای ملک ثابت استقبال خوبی کرد و قول داد که در تهیه و آماده سازی سرپناه مناسب به آنها کمک کند و خیلی زودبه قولش وفا کرد.

وی در پایان اظهار داشت :حالا که من به اصلی ترین هدفم برای ساخت این فیلم رسیدم بر خود لازم دیدم از ایشان به خاطر این حرکت انسانی تشکر کنم و از دستاندکاران فرهنگ و هنر این دیار تقاضا کنم که در این روزگار پیچ در پیچ رسالت اصلی هنر را فراموش نکنند.

یزدفردا نیز به نوبه خود از این حرکت انسان دوستانه حوزه هنری استان ودوست خوب فردائی مسعود استانداری به دلیل روح قدر شناسی وی تشکر و قدر دانی می کنیم و آمادگی خود را برای انتشار اخبار ی از این دست در جهت نهادینه کردن فرهنگ انساندوستی اعلام می داریم .