زمان : 30 Bahman 1389 - 02:22
شناسه : 30535
بازدید : 3761
بیانیه حوزه هنری پیرامون شهادت دانشجوی بسیجی دانشگاه هنر بیانیه حوزه هنری پیرامون شهادت دانشجوی بسیجی دانشگاه هنر

بیانیه حوزه هنری پیرامون شهادت دانشجوی بسیجی دانشگاه هنر

یزدفردا "حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت دانشجوی بسیجی دانشگاه هنر ، بیانیه ای صادر کرد.


  به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا  در این بیانیه آمده است:

ريختن خون دانشجوي بسيجي دانشگاه هنر به فاصله سه روز پس از حضور دشمن‌شكن و تاريخي مردم ديندار و انقلابي ايران اسلامي در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن تاكيدي دوباره است بر اين اصل ترديدناپذير كه درخت انقلاب با خون شهيدان آبياري شده و تا ابد پايدار مي‌ماند.

22 بهمن 1389 براي همه ايرانيان رنگ و بويي ديگر داشت و سقط ديكتاتور مصر در كنار انقلاب مردم تونس، اردن، يمن و ديگر كشورهاي اسلامي براي ملت مسلمان ايران يادآور پيروزي انقلاب در سال 1357 بود. اما هنوز چند روزي از شيريني حضور حماسي مردم در شکرگزاري نعمت انقلاب و حمايت از قيام‌هاي ملت‌هاي مصر و تونس نگذاشته بود که عده معدودي فريب‌خورده و بي‌بصيرت به همراه سرسپردگان استكبار و منافقين و سلطنت‌طلبان در تهران آشوب بپا كردند و با تيرهاي فتنه خون تعدادي از عزيزترين فرزندان اين سرزمين را به خاك ريختند.

ننگ آنچه در شامگاه 25 بهمن 89 در تهران گذشت با ريختن خون تعدادي انسان بي‌گناه تا ابد بر دامان فتنه‌گران باقي مي‌ماند و بار ديگر بر اين ظن قوي تاكيد مي‌كند كه پياده‌شدگان از قطار انقلاب را توان و قصد بازگشت نيست. بي‌ترديد خون شهيدان راه مبارزه با فتنه به زودي زود دامان فتنه‌گران را خواهد گرفت و اميد كه ايران اسلامي در چهارمين دهه از حيات طيبه خود سرافرازتر از گذشته به پيش رود و همچون هميشه الهام‌بخش تمام مردان و زنان و ملت‌هاي آزاده و آزادي‌خواه دنيا باشد.

حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي ضمن محكوم كردن حوادث و آشوب‌هاي روز 25 بهمن تهران، شهادت صانع ژاله دانشجوي بسيجي دانشگاه هنر را به خانواده اين شهيد بزرگوار راه مبارزه با فتنه تبريك و تسليت مي‌گويد و به سران فتنه و منافقان هشدار مي‌دهد دانشجويان غيرتمند ايران اسلامي به پشتنوانه خون اين شهيد و ديگر شهداي راه مبارزه با فتنه اجازه نخواهند داد نقشه‌هاي شوم استكبار و ايادي داخلي آنها در ام‌القراي جهان اسلام پياده شود.