زمان : 30 Bahman 1389 - 02:04
شناسه : 30530
بازدید : 4240
یزدان نیوز : مرثیه ای برای دیروز؛با یاران شهید صدوقی و آیت الله خاتمی چه کردند؟! یزدان نیوز : مرثیه ای برای دیروز؛با یاران شهید صدوقی و آیت الله خاتمی چه کردند؟!

یزدان نیوز : مرثیه ای برای دیروز؛با یاران شهید صدوقی و آیت الله خاتمی چه کردند؟!



یزدفردا :یزدان نیوز سایت منتسب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  دیروز در واکنش به تجمع مقابل دادگستری یزد و اعتراض به دوتن از نمایندگان استان  نوشت :: دیروزدر دارالعباده ی آیه ا... شهید صدوقی و آیه ا... خاتمی (ره)، با یاران ایشان چه کردند؟! وقتی قباحت تهمت و زشتی نشر اکاذیب از بین می رود وبرای کوباندن حریف هرحرکتی توجیه پیدا می کند/ وقتی عده ای فرصت طلب با موج سواری جریان مذموم 25 بهمن ازآب گل آلود ماهی می گیرند و بخود اجازه می دهند از جو عمومی برای تسویه حساب های سیاسی خود به خیال خود بهره برداری کنند، آنوقت است که باید در آستانه میلاد پیامبررحمت و مهربانی و هفته وحدت برای به مسلخ کشاندن حقیقت و عدالت و .... گریست.


دیروز جمعی از نخبگان سیاسی ! کسی را نشانه گرفتند که عمر خود را همواره وقف انقلاب و امام و نظام اسلامی کرده بود و در تبعیت و همراهی با نمایندگان محترم امام و رهبری در استان و روحانیت مبارز و انقلابی لحظه ای تردید نکرد دیروز دوستان! کسی را مورد توهین وجسارت قرار دادند که درطول سی سال دوران انقلاب همه سنگرهای خدمت به مردم را بخوبی تجربه کرده بود و در نهایت با رای بالای مردم دارالعباده افتخار نمایندگی مردم شریف یزد و صدوق را در کارنامه خود منضم کرده بود.


در آموزه های دینی، آمده است که حفظ آبروی مسلمان ازحرمت خانه کعبه بالاتر است/ باید از آقایان محترم پرسید با کدام مجوز شرعی و قانونی دو نفر از نمایندگان خدوم استان را مورد هجمه خود قرار داده و با کدامین گناه مورد لطف خود قرار داده اند؟


کسانیکه بطور شفاف مواضع خود را در حمایت از نظام و تبعیت از قانون و ارزش های دینی و انقلابی اعلام کرده و التزام عملی خود را به ارکان جمهوری اسلامی اثبات کرده اند.

خداوند عاقبت همه ما و دوستان و حامیان انقلاب اسلامی این میراث گرانقدرامام راحل را ختم به خیر فرماید. و ازسر تقصیرات همه ما بگذرد انشاء ا...


والسلام علی من التبع الهدی

شهروند یزدی

منبع:یزدان نیوز