زمان : 29 Bahman 1389 - 01:32
شناسه : 30524
بازدید : 2558
استاندار يزد طي سخناني حرکت فتنه گران در 25 بهمن ماه را محکوم کرد استاندار يزد طي سخناني حرکت فتنه گران در 25 بهمن ماه را محکوم کرد

استاندار يزد طي سخناني حرکت فتنه گران در 25 بهمن ماه را محکوم کرد


استاندار يزد در نشستي با مديران استان حرکت فتنه گران در روز 25 بهمن ماه را محکوم کرد.


"محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در آغاز اين جلسه ، حرکات  فتنه گران در روز 25 بهمن ماه را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوري اسلامي، نظامي الهي، قدسي و ملکوتي است که رهبري آن را ولي فقيه و نائب بر حق امام زمان (عج) بر عهده دارد.


استاندار يزد گفت: به رغم همه توطئه هاي دشمنان بيروني و داخلي  و فتنه گران ، همانگونه که در طول سي و دو سال گذشته مردم با اطاعت از ولي فقيه در صحنه هاي مختلف، حضوري فعال و مسئولانه داشته اند، همچنان مسير خود را پر صلابت ادامه خواهند داد.


وي افزود: دشمنان نظام و انقلاب بدانند از اين توطئه ها و حرکات مذبوحانه طرفي نخواهند بست و نظام جمهوري  اسلامي، روز به روز به سمت قله هاي تعالي حرکت خواهد کرد.


فلاح زاده حضور مردم استان يزد همراه و همگام  با مردم ساير نقاط ايران اسلامي، در حمايت از ولايت فقيه را ارج نهاده  و ادامه داد: مردم همواره با هوشياري  و بصيرت در صحنه مقابله با جنگ نرم، مجري کامل فرامين رهبري بوده اند و در روز جمعه نيز در راهپيمايي سراسري ، اين مهم را اثبات خواهند کرد.


وي در پاره دوم سخنان خود،با بيان اينکه در دور سوم سفر هيات دولت به استان يزد، مصوبات ارزشمندي براي رشد و آباداني استان، به تصويب رسيد، خاطرنشان ساخت: اميدواريم با همکاري و جديت نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و مديران دستگاه هاي اجرائي ، اعتبارات مورد نياز براي مصوبات دور سوم در لايحه بودجه سال آينده لحاظ شود.


استاندار يزد همچنين در بخش ديگري از سخنان خود، با قدرداني از همکاري خوب مردم در اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها، تاثير اجراي اين قانون  در تحقق عدالت اجتماعي را يادآور شد .


 فلاح زاده از ادارات متولي در  امر توزيع خدمات آب ، برق و گاز  خواست تا  همراه با آگاهي بخشي به مردم در  اين رابطه، فرهنگ سازي براي اصلاح الگوي مصرف را  مدنظر داشته باشند.


عاليترين مقام اجرائي استان، بر اهميت توجه به مصرف بهينه انرژي به خصوص در سيستمهاي گرمايشي -  سرمايشي و مصرف آب و حاملهاي انرژي تاکيد کرد.   


فلاح زاده همچنين با اشاره به نزديک شدن به پايان سال و آغاز سفرهاي نورزي هموطنان، اظهار داشت: در نوروز، نکات ديني و اسلامي فراواني از جمله صله ارحام، زيارت قبور شهدا واموات، رفع کينه ها و کدورتها، نظافت، سير و سياحت که در قرآن مورد تاکيد قرار گرفته است و... رقم مي خورد.


وي خطاب به مديران دستگاه هاي اجرائي استان يزد به ويژه دستگاه هاي فرهنگ ساز، معرفي قابليتها و توانمنديهاي استان يزد به ميهمانان نوروزي را امري پر اهميت دانست.


استاندار يزد با بيان اينکه هيچ کمبودي در خصوص  تامين کالاهاي مورد نياز مردم در ايام نوروز وجود ندارد، بر ضرورت نظارت کامل بر بازار، همچون سال گذشته تاکيد کرد.


جذب اعتبارات عمراني دستگاه ها، موضوع ديگري بود که مورد اشاره استاندار يزد قرار گرفت.


وي بر تسريع دستگاه هاي اجرائي استان براي جذب کامل بودجه هاي عمراني تاکيد کرد.


در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.