زمان : 27 Bahman 1389 - 00:00
شناسه : 30438
بازدید : 2048
دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی در یزد برگزار می شود دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی در یزد برگزار می شود

دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی در یزد برگزار می شود

یزدفردا "مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از برگزاری دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی وِیژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.


علی حکیمیان، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با بیان اینکه ترویج فرقه های انحرافی به مهمترین حربه استکبار جهانی علیه نظام تبدیل شده است گفت: دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی وِیژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد 29 بهمن در تالار فرهنگ یزد برگزار می شود.


وی با اشاره به حضور اساتید برجسته ای نظیر حجت الاسلام والمسلمین دخانی در این دوره آموزشی تاکید کرد: این دوره آموزشی در دو مرحله 29بهمن و 6 اسفند برگزار می شود.


حکیمیان با اشار ه به ضرورت های تشکیل این دوره آموزشی تاکید کرد: جوانان مسجدی بیش از پیش به روشنگری نیازمندند تا بتوانند به عنوان مبلغان دین خدا با انحراف مبارزه کرده و نسبت به روشنگری افکار عمومی به وِیژه قشر جوان حرکت کنند.


حکیمیان با اشاره به گسترش فرقه های شیطانی و انحرافی با حمایت دست های پنهان درجامعه گفت: این دوره آموزشی با همکاری کانون فرهنگی هنری تخصصی آموزش اندیشه مطهربرگزار می شود.


مسئول کانون مساجد استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: القاء بصیرت عمومی، تعریف و یا باز تعریف از فعالیت ها این فرقه ها، بررسی ریشه ها و آسیب های فرقه ها و در نهایت ایجاد یک نظام مقایسه ای میان آموزه های دینی و این مکاتب ضروری به نظر می رسد.