زمان : 26 Bahman 1389 - 23:36
شناسه : 30430
بازدید : 2686
با مصوبه کمیسیون کشاورزی،  واگذاری عرصه‌های منابع‌طبیعی برای تغییر کاربری ممنوع شد با مصوبه کمیسیون کشاورزی، واگذاری عرصه‌های منابع‌طبیعی برای تغییر کاربری ممنوع شد

با مصوبه کمیسیون کشاورزی،

واگذاری عرصه‌های منابع‌طبیعی برای تغییر کاربری ممنوع شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، از تصویب قانون ممنوعیت واگذاری عرصه‌های منابع طبیعی برای تغییر کاربری خبر داد و گفت: سازمان جنگل‌ها در اجرای طرح بیابان‌زدایی مجاز است از همکاری بخش خصوصی استفاده کند.

"عیسی جعفری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، تصویب قانون ممنوعیت واگذاری عرصه‌های منابع طبیعی برای تغییر کاربری را از دستور کارهای نشست امروز (سه شنبه 26 بهمن) این کمیسیون برشمرد و گفت: تصویب این قانون یکی از دستور کارهای نشست امروز این کمیسیون بود.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس تصریح کرد: سازمان جنگل ها و مراتع مجاز است در اجرای طرح بیابان زدایی از همکاری بخش خصوصی استفاده کند.

 

وی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین، اجرای طرح بیابان زدایی با مشارکت مردم و بخش خصوصی بررسی شد.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سازمان جنگل ها مجاز است به منظور اجرای طرح بیابان زدایی در بحث مناطق کشوری، از مشارکت مردم و بخش خصوصی در صورت علاقه در این طرح استفاده کند.