زمان : 26 Bahman 1389 - 23:35
شناسه : 30429
بازدید : 2055
یوسف‌نژاد: بهای برق در سال آینده حداکثر به 43 تومان می‌رسد یوسف‌نژاد: بهای برق در سال آینده حداکثر به 43 تومان می‌رسد

یوسف‌نژاد:

بهای برق در سال آینده حداکثر به 43 تومان می‌رسد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون وزیر صنایع و معادن در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: قیمت برق مصرفی کشور در سال آینده حداکثر به 43 تومان می‌رسد.

"علی اصغر یوسف نژاد" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، از حضور معاون وزیر صنایع و معادن و کارشناسان این وزارتخانه در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و اظهار داشت: نحوه عملکرد ردیف های مختلف بودجه سال 89 در بخش های مختلف صنایع و معادن، مهمترین دستور کار نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن بود.

نماینده مردم ساری در مجلس، بررسی قیمت برق در کشور بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را، از دیگر دستور کارهای امروز جلسه کمیسیون صنایع و معادن برشمرد و تصریح کرد: قیمت برق مصرفی در کشور در سال آتی حداکثر 43 تومان می شود.

وی، بودجه سال آینده بخش معدن،اکتشاف و پی جویی را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به این بودجه، فرصت مناسبی  برای توسعه این بخش در کشور، پیش روی وزرات صنایع و معادن قرار گرفته است.

یوسف نژاد همچنین از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در نشست امروز (سه شنبه 26 بهمن) کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار داشت: بررسی گزارش های ارائه شده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره عملکرد بخش های مختلف این وزارتخانه از جمله زیرساخت ها، پست بانک و مخابرات، از دیگر دستور کارهای نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

نشست امروز (سه شنبه 26 بهمن) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، امروز با حضور معاون وزیر صنایع و معادن و همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی برگزار شده است.