زمان : 26 Bahman 1389 - 23:35
شناسه : 30428
بازدید : 3404
شریعتی با ارزیابی مثبت از عملکرد وزارت کار:  وزارت کار در وزارتخانه‌های دیگر ادغام می‌شود شریعتی با ارزیابی مثبت از عملکرد وزارت کار: وزارت کار در وزارتخانه‌های دیگر ادغام می‌شود

شریعتی با ارزیابی مثبت از عملکرد وزارت کار:


وزارت کار در وزارتخانه‌های دیگر ادغام می‌شود


نماینده مردم مشهد و کلات با ارزیابی مطلوب از عملکرد وزارت کار و امور اجتماعی گفت: البته این وزارتخانه در صورت تشخیص، از سوی دولت در وزارتخانه‌ای مرتبط ادغام خواهد شد.


عفت شریعتی کوه بنانی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت افزود: اگرچه در مواردی آمار‌های اعلام شده از سوی این وزارتخانه مورد انتقاد عده‌ای از نمایندگان قرار می‌گیرد اما توجه به این نکته ضروری است که آمارهای اعلام شده از سوی این وزارتخانه در فصل‌های مختلف سال و به تفکیک مربوط به کارگران تمام وقت، نیمه وقت و کارگران فصلی است.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تصریح کرد: همین مسئله باعث شده آمارها با آنچه تحت عنوان آمار واقعی و عینی مطرح می‌شود متفاوت بوده و همخوانی نداشته باشد؛ با این حال موضوع ادغام وزارتخانه‌ها از جمله مسائلی است که از مدت‌ها قبل مطرح و مورد تأیید نمایندگان مجلس بوده است تا این که در برنامه‌پنجم توسعه به تصویب رسید.


وی توضیح داد: در این باره بر اساس مصلحت مردم قرار بر این است که وزارتخانه‌هایی که ارتباطات، تشابه کاری و پیوستگی بین آنها وجود دارد ادغام شوند تا به این وسیله موضوع خدمت‌رسانی به مردم که در راستای توسعه عدالت در بین اقشار مختلف است جنبه عملیاتی پیدا کند. در‌این باره موضوع ادغام وزارت خانه‌ها به دولت واگذار شده است.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: اگرچه عملکرد وزارت کار بسیار خوب بوده است، اما در صورت تشخیص، از سوی دولت در وزارتخانه‌ای مرتبط ادغام خواهد شد.