زمان : 26 Bahman 1389 - 23:14
شناسه : 30423
بازدید : 2853
نکونام خبر داد  تشکیل کمیته فرعی بررسی ماهیت افراد ضد انقلاب با حضور نواب رییس کمیسیون‌ها نکونام خبر داد تشکیل کمیته فرعی بررسی ماهیت افراد ضد انقلاب با حضور نواب رییس کمیسیون‌ها

نکونام خبر داد


تشکیل کمیته فرعی بررسی ماهیت افراد ضد انقلاب با حضور نواب رییس کمیسیون‌ها


یزدفردا "رئیس کمیسیون اصل 90 از برگزاری جلسه کمیته بررسی ماهیت افراد و گروه‌های ضد انقلاب ساعت 30/13 در محل کمیسیون اصل 90 خبر داد.


محمدابراهیم نکونام در گفتگو با خبرنگار خانه ملت در مورد زمان شروع به کار کمیته بررسی ماهیت افراد و گروه های ضد انقلاب گفت: با توجه به اتفاقاتی که دیروز افتاد می طلبید علاوه بر صحبت های رئیس مجلسف در رابطه با فتنه و شعارهای آن اقدام موثر دیگری نیز صورت گیرد.


وی افزود: تشکیل کمیته متشکل از روسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و امور داخلی، اصل 90، قضایی و حقوقی و فرهنگی امروز ساعت 30/13 در محل کمیسیون اصل 90 انجام خواهد شد.


رئیس کمیسیون اصل 90 با تاکید بر لزوم پیگیری قضایای فتنه خاطرنشان کرد: زوایای مختلف 25 بهمن قطعا بررسی و در قالب گزارش به صحن علنی ارائه خواهد شد.


وی اضافه کرد: البته کمیته فرعیبا حضور نواب کمیسیون های مذکور تشکیل می شود و پی ریزی نوع کار را تعریف خواهند کرد.


نماینده گلپایگان اظهار کرد: کمیته بررسی ماهیت افراد و گروه های ضد انقلاب در ابتدای کار با وزارتخانه های اطلاعات، کشور، امور خارجه و نیروی انتظامی و بسیج مذاکره خواهد داشت و احتمالا در آن جلساتی به پیگیری و تعقیب مسئولین فتنه تاکید خواهد شد.