زمان : 26 Bahman 1389 - 23:01
شناسه : 30418
بازدید : 3587
رهبر در جمع خبرنگاران: حرکت دیروز در مقابل پیروزی ملت مسلمان مصر و شادی ملت از این پیروزی بود رهبر در جمع خبرنگاران: حرکت دیروز در مقابل پیروزی ملت مسلمان مصر و شادی ملت از این پیروزی بود

رهبر در جمع خبرنگاران:

حرکت دیروز در مقابل پیروزی ملت مسلمان مصر و شادی ملت از این پیروزی بود


یزدفردا "محمدتقی رهبر گفت: حرکت دیروز در مقابل پیروزی ملت مسلمان مصر و شادی ملت از این پیروزی بود


به گزارش خبرنگار خانه ملت، محمدتقی رهبر در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: حرکت دیروز دلداری دادن به اسرائیل و آمریکا و سران فتنه بود.


این نماینده ادامه داد: اغتشاشات دیروز در حالی رخ داد که 20 روز پیش مصر با ضربه به صهیونیست ها، کاخ سفید را دمغ کرد و این افراد به دنبال دلداری دادن به کاخ سفید و تخطی خاطر اسرائیل بودند.


به گفته این نماینده در برابر جمعیت 10 میلیونی تهران حضور چند صد نفری به عنوان تروریست، منافق جای تعجب ندارد.


رهبر تاکید کرد: حرکت دیروز در مقابل پیروزی ملت مسلمان مصر و شادی ملت از این پیروزی بود و اغتشاشگران به دنبال آن بودند که اربابان خود را دلگرم کنند.


نماینده اصفهان ادامه داد: تاکنون به هر دلیلی قوه قضائیه پیگیر کارهای حقوقی، قانونی و قضایی مسائل اغتشاش در کشور نبود و اما با انتشار بیانیه ای از سوی سران فتنه کاسه صبر ملت لبریز شده است که باید برای این مساله فکری کرد.


رهبر با اشاره به شعارهای نمایندگان در صحن علنی مجلس گفت: با شعارهایی که نمایندگان به سران فتنه دادن مشخص است دیگر ملت تحمل این شلوغ کاری ها و اغتشاشات را ندارند.


رهبر گفت: فساد آنها آشکار شده و نظام و مردم دیگر تحمل کارها و فعالیت سران فتنه را ندارند.


به گفته نماینده مردم اصفهان، قوه قضائیه تاکنون به دلیل مصالح کشور درخصوص سران فتنه وارد عمل نشده بود، اما انتظار می رود بعد از این که مردم و نظام از این ماجرا خسته شده اند کاری انجام بدهد.


رهبر ادامه داد: بعد از اتفاق 22 بهمن و دریای حضور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ حرکت دیروز که 2 روز بعد از آن اتفاق افتاده است برای دلگرمی اسرائیل، اوباما است.


محمدتقی رهبر در ادامه گفت: احتمال زیاد پنجشنبه هفته آینده روحانیون مجلس برای ملاقات با علمای قم به این شهر سفر خواهند کرد.


این نماینده تاکید کرد: اگر هماهنگی صورت گیرد این برنامه هفته آینده صورت می گیرد.


رهبر در بخش دیگر به مساله جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: از گوشه کنار شنیده شده است که مردم از این جشنواره راضی نبودند و در برخی موارد فیلم را رها کردند.


نماینده مردم اصفهان خبر داد: جمعی از نمایندگان درخصوص این جشنواره از وزیر فرهنگ و ارشاد و معاونت سینمایی سوال قانونی خواهیم کرد.