زمان : 26 Bahman 1389 - 22:10
شناسه : 30400
بازدید : 4014
صدر در پاسخ به تذکر کوچک زاده  اولین جلسه کمیته بررسی ماهیت گروه های ضد انقلاب برگزار شد صدر در پاسخ به تذکر کوچک زاده اولین جلسه کمیته بررسی ماهیت گروه های ضد انقلاب برگزار شد

صدر در پاسخ به تذکر کوچک زاده


اولین جلسه کمیته بررسی ماهیت گروه های ضد انقلاب برگزار شد


یزدفردا "نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کوچک زاده که خواستار تشکیل کمیته بررسی نقش گروه های ضد انقلاب در فتنه های اخیر کشور بود گفت: این کمیته تشکیل شد و جلسه اول آن در خلال جلسه علنی امروز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خانه ملت، مهدی کوچک زاده در جلسه علنی امروز در تذکری مطابق با ماده 23 آئین نامه داخلی خواستار تسریع در تشکیل کمیته ای برای بررسی ماهیت گروه های ضدانقلاب و عوامل فتنه در کشور شد.


کوچک زاده با اشاره به نطق پیش از دستور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که خواستار تشکیل این کمیته با اعضای کمیسیون های امنیت ملی، حقوق و قضایی و اصل نود شده بود گفت: امروز قرار شد 5 نفر از اعضای کمیسیون های مربوطه مساله فتنه گری در کشور را بررسی کنند و تقاضا دارم با توجه به شور و هیجانی که در مجلس برپا شده است برای رسیدگی به مطالبات مردم هر چه سریعتر برای تشکیل این کمیته اقدام شود.


شهاب الدین صدر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست ساعات پایانی جلسه علنی امروز را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: این کمیته تشکیل شد و اولین جلسه بررسی ماهیت گروه های ضد انقلاب در خلال جلسه علنی برگزار شد.