زمان : 26 Bahman 1389 - 20:59
شناسه : 30372
بازدید : 4081
مجلس اغتشاشات 25 بهمن را به شدت محکوم کرد-با تجمع در مقابل تریبون مجلس: شعار مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی، موسوی و کروبی اعدام باید گردند،مرگ بر خات... مجلس اغتشاشات 25 بهمن را به شدت محکوم کرد-با تجمع در مقابل تریبون مجلس: شعار مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی، موسوی و کروبی اعدام باید گردند،مرگ بر خات...

مجلس اغتشاشات 25 بهمن را به شدت محکوم کرد-با تجمع در مقابل تریبون مجلس: شعار مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی، موسوی و کروبی اعدام باید گردند،مرگ بر خات...

 

یزدفردا "نمایندگان مجلس شورای اسلامی راهپیمایی غیرقانونی 25 بهمن فتنه گران را به شدت محکوم کردند.

به گزارش یزدفردا ،در حین سخنان علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، که راهپیمایی 25 بهمن را جریانی بدلی و انحرافی در جهت اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد، نمایندگان مجلس یکپارچه قیام کردند و به سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق پرداختند.

 اقدام نمایندگان در محکومیت اقدامات گروهی افراد ضدانقلاب در صحن علنی امروز ـ سه شنبه ـ مجلس شورای اسلامی پس از آن آغاز شد که "علی لاریجانی" طی سخنانی از اتفاقات رخ داده در روز گذشته و پس از انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و خواستار تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای بررسی ابعاد مختلف ماهیت گروهی افراد ضدانقلاب در كشور شد.

نمایندگان مجلس امروز پس از پایان سخنان لاریجانی با تجمع مقابل تریبون مجلس با سردادن شعارهایی چون "موسوی، کروبی اعدام باید گردد"، "ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای" و "ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده"، خواستار محاكمه عوامل داخلی فتنه شدند.

جمع كثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تجمع در مقابل تریبون مجلس خواستار محاكمه عوامل داخلی فتنه از جمله "میرحسین موسوی" و "مهدی كروبی" شدند.

نمایندگان همچنین شعار مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی، موسوی و کروبی اعدام باید گردند،مرگ بر خاتمی و مرگ بر فتنه گر سر دادند.


نمایندگان همچنین بارها در زمان نطق لاریجانی در انتقاد از عوامل داخلی جریان فتنه با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از سخنان رئیس مجلس اعلام کردند.

نمایندگان مجلس چندین بار سخنان رئیس مجلس را قطع کرده و در حمایت از سخنان وی علیه فتنه گران و امریکا و رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.