زمان : 25 Bahman 1389 - 23:39
شناسه : 30353
بازدید : 2425
به رياست معاون برنامه ريزي استاندار برگزار شد؛جلسه شوراي کنترل و تنظيم بازار استان به رياست معاون برنامه ريزي استاندار برگزار شد؛جلسه شوراي کنترل و تنظيم بازار استان

به رياست معاون برنامه ريزي استاندار برگزار شد؛جلسه شوراي کنترل و تنظيم بازار استان

یزدفردا "دويست و بيست و سومين جلسه شوراي نظارت و کنترل بازار استان يزد، به رياست معاون برنامه ريزي استاندار و با هدف برنامه ريزي براي نظارت بر وضعيت عرضه و کنترل قيمت کالاهاي مصرفي در ايام نوروز در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداري برگزار شد.

 ، " محمدرضا بابائي" در اين جلسه بر لزوم آمادگي هرچه بيشتر سازمان بازرگاني و ساير دستگاه هاي مرتبط با مقوله عرضه و تقاضا ، در راستاي ارائه خدمات ويژه به شهروندان در روزهاي پاياني سال و منتهي به شب عيد نوروز تاکيد کرد.


وي اظهار داشت: الحمدلله هيچ کمبودي در خصوص تامين کالاهاي مورد نياز مردم در ايام نوروز وجود ندارد .


معاون استاندار با بيان اينکه از چند ماه قبل ،تمهيدات لازم براي تامين احتياجات مردمي در اين ايام، را انديشيده ايم، افزود: مردم در اين خصوص با هيچگونه کمبودي مواجه نخواهند شد.


در بخشي از اين جلسه، گزارشي درخصوص وضعيت عرضه ميوه و مرکبات، گوشتهاي سفيد و قرمز ، وضعيت پخت نانوائيها،کشيک واحدهاي خبازي و... توسط مسئولان مرتبط ارائه و ضمن بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مطرح شده ، تصميمات لازم اتخاذ شد.