زمان : 25 Bahman 1389 - 23:33
شناسه : 30351
بازدید : 5369
علی افشار پور مربی تیم هیئت بسکتبال یزد :برای استانی مانند یزد که بالغ بر 3000 واحد صنعتی وتجاری و اقتصادی دارد بسیار ضعف بزرگی است که تمام مسئولین ورزش بسکتبال نتوانسته اند برای این تیم مبلغ  50 میلیون !! جذب کنند. علی افشار پور مربی تیم هیئت بسکتبال یزد :برای استانی مانند یزد که بالغ بر 3000 واحد صنعتی وتجاری و اقتصادی دارد بسیار ضعف بزرگی است که تمام مسئولین ورزش بسکتبال نتوانسته اند برای این تیم مبلغ 50 میلیون !! جذب کنند.

علی افشار پور مربی تیم هیئت بسکتبال یزد :

برای استانی مانند یزد که بالغ بر 3000 واحد صنعتی وتجاری و اقتصادی دارد بسیار ضعف بزرگی است که تمام مسئولین ورزش بسکتبال نتوانسته اند برای این تیم مبلغ  50 میلیون !! جذب کنند.

 

یزدفردا " سرویس ورزشی :بازی مقابل تیم امیدیه  ششمین بازی تیم هیئت بسکتبال یزدکه با کادر جدید مدیریتی بود، از شروع کار تیم مدیریتی جدید تا این بازی  قول ها  و وعده های زیادی  به بازیکنان تیم در خصوص پرداخت قراردادهای مالی داده اند که متاسفانه هنوز هیچکدام عملی نشده است و این در حالی است که سه بازی به اتمام لیگ مانده بازیکنان فقط 14 درصد از قراردادشان آن هم از تیم مدیریتی ر قبلی دریافت کرده اند و هنوز قراراست  برای تیم لباس گرم و ساک ورزشی تهیه بشه !! و ....

در همین راستا گفتگوی کوتاهی با علی افشار پور مربی تیم هیئت بسکتبال  یزد انجام دادیم که امید واریم مسئولین ارشد استان و ورزش استان در جهت کمک به جوانان ورزشکار یزدی توجه ای ویژه داشته باشند و شاهد حضور تیم لایق یزد در لیگ کشور باشیم .

- علی افشارپور مربی تیم هیئت بسکتبال یزد در پایان بازی با تیم امیدیه با اظهار ناراحتی از وضع موجود اظهار داشت  : بعنوان مربی تیم و شاید یکی از موسسین این تیم اگر میدانستم به این مشکلات بر میخوریم هیچ وقت به خود اجازه نمیدادم یک عده جوان از یزد و شهرهای مختلف با این همه مشقات و سختی ( بخصوص بازیکنان غیر بومی ) در این مسابقات شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: من حق هر اعتراضی را به این جمع میدهم و تا جائی که از دستم برآید از حقوقشان دفاع میکنم البته نیت بنده ،کادر مدیریتی قبلی، مسئولین هیئت و تربیت بدنی همه خیر است و همه با هدف کمک به این تیم آمده اند ولی متاسفانه توانائی تحقق وعده ها را تا کنون نداشته اند واین برای استانی مانند یزد که بالغ بر 3000 واحد صنعتی و شرکتهای بزرگ تجاری و اقتصادی دارد بسیار ضعف بزرگی است که تمام مسئولین ورزش بسکتبال نتوانسته اند برای این تیم مبلغی تا حدود 50 میلیون !! جذب کنند.

وی گفت : البته برخی از بازیکنان در نظر داشتند به امیدیه نیایند و حتی موضوع را به مسئولین اعلام کرده اند ولی مسئولین قول آخر این هفته را به آنها داده اند بنده نیز اصطلاحا" ریش گرو گذاشته و به خاطر حرف من موضوع تا بازی بعد مسکوت شده است حالا امیدواریم امروز (یکشنبه ) با توجه به جلسه ای که مدیران با تیم دارند مشکلات حل شده و تیم با فراغ بال و آسودگی لازم به دیدار حساس این هفته برود.

وی افزود: البته همه این مسائل را گفتم ( شاید سیاست این باشد که نبایستی حرف میزدم ) تا وضعیت تیم ما را خوانندگان بدانند و خود بخوانید حدیث مفصل از این مجمل ( وحاشیه ها و حرف وحدیثهای قبل از شروع تیم تا کنون ... !! که مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد را میگذاریم برای بعدها ) .

وی افزود:بهر حال امیدواریم که جلسه امروز برای همه پر بار باشد و تیم را بتوانیم برای بازی حساس آخر هفته با تیم آبادان آماده کنیم در غیر اینصورت میترسم که خدای نکرده بلای بازی رفت با بوشهر ، شهرضا و شیراز بر سرمان بیاید و....

علی افشار پور مربی تیم هیئت بسکتبال یزد افزود:تیم ما سه بازی بسیار حساس دارد در بازی اول آخر این هفته به مصاف تیم آخر جدول آبادان میرویم تیمی که با اضافه کردن چند بازیکن جدید تیم همیشه بازنده دور رفت نیست این تیم هفته پیش تیم گردن کلفت و صدر نشین لنگرود را برده و حریف سخت و قابل احترامی است ،هفته بعد در بازی فینال گونه در شهرضا بایستی به دیدار تیم شهرضا برویم و در بازی آخر میزبان تیم متحول شده بوشهر با مربیگری مربی خوب وتوانمند بوشهر آقای ابراهیمی هستیم .

وی اظهار داشت :سه بازی بسیار حساس و نفس گیر از طرفی رقیب نزدیک ما یعنی شهرضا در بازی اول بایستی در لنگرود به تیم زخم خورده داماش برود در بازی بعدی میزبان تیم ماست و در بازی آخر خود بایستی در بندرلنگه به مصاف تیم البدر برود همچنین تیم امیدیه این هفته درلنگه به مصاف تیم البدر میرود هغته بعد درامیدیه به مصاف تیم جوان راه وترابری رفته ودر هفته آخردرماهشهر بایستی به دیدار تیم ماهشهر برود.

افشار پور افزود:همچنان که ملاحظه میفرمائید روی کاغذ بازیهای تیم ما به مراتب از تیمهای شهرضا و امیدیه راحت تر است و بدین لحاظ علیرغم برد کمتر هنوز امیدواریم با شکستی که رقیبان می آورند بتوانیم خود را در جدول بالا کشیده تا از منطقه سقوط فرار کنیم البته بازیهای گروه ما برخلاف گروه شمال نشان داده که در این گروه هیچ چیز از قبل مشخص نیست و بایستی تا روز آخر صبر کرد و نتایج را دید