زمان : 25 Bahman 1389 - 22:09
شناسه : 30337
بازدید : 2583
استاندار يزد: بر فراهم سازي مقدمات برگزاري اردوهاي راهيان نور استان با همکاري تمامي مسئولين استان و شهرستان ها تاکيد کرد استاندار يزد: بر فراهم سازي مقدمات برگزاري اردوهاي راهيان نور استان با همکاري تمامي مسئولين استان و شهرستان ها تاکيد کرد

استاندار يزد:
بر فراهم سازي مقدمات برگزاري اردوهاي راهيان نور استان با همکاري تمامي مسئولين استان و شهرستان ها تاکيد کرد.


یزدفردا "استاندار يزد گفت: با توجه به غني بودن فرهنگ دفاع مقدس که بر گرفته از فرهنگ عاشوراست، ترويج آن در جامعه يک وظيفه است.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده" در نشست ستاد راهيان نور استان که با حضور معاونين استاندار، فرمانداران و مديران دستگاه هاي اجرايي استان در سالن حميديا استانداري برگزار شد، بر ضرورت برگزاري اردوهاي راهيان نور و اعزام زايران سراسر استان به مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وي گفت: بعد از انبياء الهي، ائمه اطهار(ع) و علماي رباني، شهدا بهترين انسان ها هستند که در دوران دفاع مقدس بهترين انسان هاي عالم در جبهه ها رزم آوري کره و زيباترين رازونيازها و خوبي هاي عالم را در اين دوران رقم زدند.

استاندار يزد در ادامه برنامه ريزي دقيق، انجام فعاليت ها بر مبناي علم و آگاهي، عمل دقيق و اخلاص کامل را از خصوصيات فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و بر ترويج آنان در جامعه تاکيد کرد.

وي در خصوص نحوه بيان خاطرات و روايتگري دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: در روايتگري دوران دفاع مقدس بايد به ابعاد گوناگون جنگ تحميلي پرداخت و اين کار نياز به اشرافيت بر موضوع و بيان آن به نحو احسن و شايسته دارد.

فلاح زاده در پايان بر فراهم سازي مقدمات برگزاري اردوهاي راهيان نور استان با همکاري تمامي مسئولين استان و شهرستان ها تاکيد کرد.

در اين نشست اعضا به بيان ديدگاه ها و نکته نظرات خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد