زمان : 24 Bahman 1389 - 00:39
شناسه : 30289
بازدید : 3943
محمدرضا تابش در مراسم نماز جمعه احمد آباد: خیزش های مردمی در کشور های اسلامی حاصل تاثیرات انقلاب اسلامی است محمدرضا تابش در مراسم نماز جمعه احمد آباد: خیزش های مردمی در کشور های اسلامی حاصل تاثیرات انقلاب اسلامی است

محمدرضا تابش در مراسم نماز جمعه احمد آباد:

خیزش های مردمی در کشور های اسلامی حاصل تاثیرات انقلاب اسلامی است


مسئولان بر رفع مشکلات مردم شهراحمد اباد و ترک اباد توجه بیشتری داشته باشند

نماينده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي در اجتماع پرشور راهپيمايان احمدآباد اين شهرستان با تبريک سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، اين واقعه عظيم را نشات گرفته از دم مسيحايي حضرت امام (ره) دانست که موجب جوانه زدن گلهاي اميد در شوره زار دلهاي فسرده از ظلم و استبداد گردید و شور و امید وصف ناپذیری را در بین مردم بوجود آورد و به مدد همت مردم و در سايه فداکاري آنها حماسه اي خلق شد که منطقه و عالم را به شگفتي واداشت و متاثر گرداند.

وی ابراز داشت اين واقعه الهي ، امروز نیز الهام بخش خيزشهاي مردمي در کشورهاي اسلامي است.

محمدرضا تابش افزود: ما جز لطف خداوند و انسجام و همراهي مردم سرمايه اي نداريم که با اتکاء بر آنها بر مشکلات فائق آئيم و ترفندها و کارشکني هاي دشمنان را بي اثر سازيم، بنا بر این باید حرمت نهادن به مردم،برآوردن انتظارات و توقعات آنها خصوصا اعتماد کردن به نسل جوان و احترام به باورهاي آنها سرلوحه اقدامات همه مسئولان قرار گيرد تا رضايتمندي مردم که رضايتمندي خداوند را در پي دارد حاصل گردد.

نماينده مردم اردکان در ادامه با تشريح دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي در سه دهه گذشته، به بيان اقدامات و فعاليت هاي اثربخشي که در شهرستان اردکان و شهر احمدآباد انجام گرفته پرداخت و اظهار اميدواري کرد با کمک مسئولان اجرايي مسائل و تنگناهاي منطقه با شتاب بيشتري حل و فصل گردد و در اين راستا نیز وظيفه و افتخار خود مي دانم تا در سطوح ملي و منطقه اي پيگير مرتفع شدن اين مشکلات باشم.

وي تصريح کرد: البته بیان دستاوردها به منزله نفي برخي مشکلات و گرفتاريها که بعضا مردم با آنها مواجه هستند نيست .

تابش در بخش ديگري از سخنانش با بيان برخي از مصوبات سفر اخير هيات دولت، از عنايت رئيس جمهور و اعضاي هيات محترم دولت تشکر نمود و به برخي از پروژه هاي مهمي که در سطوح مختلف پيگيري گرديده بود و برخي در مصوبات هيات دولت گنجانیده شده اشاره و نقش آنها را در توسعه شهرستان تحول آفرين خواند.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت ياد علما،صلحا و شهداي شهر احمدآباد را گرامي داشت و تصريح کرد: تدين،پشتکار، نجابت و سخت کوشي مردم منطقه حاصل تاثيرات معنوی و تربیتی اين بزرگان است .

تابش به پيگيري انجام گرفته براي تامين اعتبار جهت بهسازي جاده هاي بين مزارع اشاره اي نمود و از افتتاح این پروژه که جز آرزوهای چندین ساله کشاورزان منطقه بود،ابراز خوشحالی کرد.

وی همچنین تامين اعتبار پانصد ميليون توماني جهت اصلاح شبکه توزيع آب شرب شهر احمدآباد و روستای ترک آباد که در حال انجام است را از مواردي دانست که بايد در کوتاهترين زمان ممکن به اتمام برسد.

نماينده مردم اردکان با ارج نهادن به کار سخت و ارزنده کشاورزان ، حمايت از تعاونيهاي توليد بخش کشاورزي که با حضور جمع کثيري از کشاورزان منطقه تشکيل شده را مورد تاکيد قرار داد و افزود:در همين راستا تعاوني توليد سبزدشت تشکيل گرديد و با اختصاص 150 ميليون تومان اعتبار به اين تعاوني براي انجام مطالعات آبرساني به باغات و مزارع کشاورزي، انتظار است با پايان اين کار اعتبار لازم براي اجراي پروژه هاي آبي-خاکي نيز به نحو مطلوب انجام پذيرد.

وي به ملاقات و مذاکره اخير خود با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئيس جمهور و رئيس سازمان شهرداريهاي کشور و اختصاص 100 ميليون تومان به شهرداري احمدآباد اشاره نمود و ابراز اميدواري نمود تا اين امر زمينه ساز خدمات مطلوب تر به شهروندان احمدآبادي باشد.

اخذ مجوز ایجاد اورژانس جاده اي از ديگر مواردي بود که در صورت تامين زمين مناسب در منطقه اي ما بين احمدآباد و ترک آباد احداث خواهد شد.

در پايان راهپيمايي گراميداشت پيروزي انقلاب اسلامي ،به دانش آموزان حاضر در اين مراسم از طرف "نماينده مردم اردکان" جوايزي اهدا گرديد.