زمان : 22 Bahman 1389 - 21:50
شناسه : 30249
بازدید : 5061
در آخرین روز از دهه فجر بهره برداری ازساختمان اداری آموزش وپرورش بافق آغاز شد در آخرین روز از دهه فجر بهره برداری ازساختمان اداری آموزش وپرورش بافق آغاز شد

در آخرین روز از دهه فجر

بهره برداری ازساختمان اداری آموزش وپرورش بافق آغاز شد

یزد فردا، علی عسکری سرپرست یزد فردا بافق، در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، ساختمان آموزش وپرورش بافق با حضور "عباسعلی رضایی " معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداریزد افتتاح شد.

این ساختمان در زمینی به وسعت پنجهزار مترمربع با زیربنای یکهزار و 800 متر مربع در بلوار انقلاب جنب خانه معلم بافق ساخته شده است.

برای احداث این ساختمان که شامل بخشهای اداری ،سالن اجتماعات و نماز خانه می باشد بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات آموزش وپرورش تامین وهزینه شده است.


همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران پنج طرح مخابراتی با حضور معاون استاندار، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولین محلی در این شهرستان به بهره برداری رسید .

این طرح ها ی مخابراتی شامل سه مرکز BTS روستایی و فیبر نوری فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی بافق است .

برای عملیات اجرایی این طرحها اعتباری افزون بر پنجهزار و 390 میلیون ریال از محل بودجه مخابرات هزینه شده است .

با بهره برداری از این طرحهای مخابراتی زمینه اشتغال حدود هفت نفر فراهم شده است .


به همین مناسبت گلنگ احداث مجتمع ورزشی کارگران و خط رزرو انتقال آب شرب بافق نیز با حضور معاون استاندار به زمین زده شد

این مجتمع ورزشی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع به صورت چند منظوره با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال جنب بلوار آهن بافق ساخته خواهد شد.

خط رزرو انتقال آب شرب بافق هم به طول 5/3 کیلومتر باقطر لوله 500 میلیمتر با اعتباری افزون برچهار میلیارد ریال در مدت سه ماه احداث می شود.