زمان : 22 Bahman 1389 - 03:03
شناسه : 30228
بازدید : 4797
فرماندار میبد: عظمت و شکوه ایران اسلامی حاصل نظام ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف فرماندار میبد: عظمت و شکوه ایران اسلامی حاصل نظام ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف

فرماندار میبد: عظمت و شکوه ایران اسلامی حاصل نظام ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف

میبد نمایندگی یزدفردا:محمد رضا رجایی با اشاره به تحولات عظیم سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی در ایران گفت : همه پیشرفت ها ، عظمت و شکوه ایران به برکت نظام ولایت فقیه و حضور گسترده و همیشگی مردم در عرصه های مختلف است.

فرماندار میبد به صدور و ورود انقلاب اسلامی به عرصه جهانی اشاره کرد و اظهار داشت : سی و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با بصیرت مسلمین بخصوص کشورهای اسلامی همراه شده است و این بصیرت و آگاهی متاثر از انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا و رهبری حضرت امام (ره) است.

وی با بیان اینکه مقایسه قبل و بعد از انقلاب قیاس مع الفارق است اضافه کرد : تمام پیشرفت های ایران اسلامی و در نوردیدن مرزهای علمی توسط دانشمندان بعلت توجه و اهتمام نظام جمهوری اسلامی به جوانان است و دشمن تلاشهای زیادی را برای متوقف ساختن این حرکت و جنبش علمی بر ایران اسلامی روا داشته است.

فرماندار میبد اظهار داشت : حضور جوانان در تمام نمایشگاهها و مسابقات علمی بین المللی و موفقیت چشمگیر آنها ناشی از اعتماد به نفسی است که انقلاب اسلامی به جوانان داده است.

محمد رضا رجایی به فتنه های مختلف دشمنان بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : دشمنان فتنه های مختلفی را برای مبارزه با انقلاب اسلامی بر ما تحمیل کرد که هر کدامش می تواند ملتی را ساقط می کند ولی ایران اسلامی با توجه به تدبیر ولایت فقیه و آگاهی ، بصیرت و هوشیاری مردم تمامی این فتنه ها را خنثی شده است.

وی افزود : نظامهای دیکتاتوری و استبدادی مصر و تونس شکست خورده ولی قیام مردم این کشورها به دلیل نداشتن رهبری واحد و ولی فقیه در هاله ای از ابهام فرو برده و تمامی آنها نشان از اهمیت رهبری واحد و ولایت فقیه است.