زمان : 22 Bahman 1389 - 01:54
شناسه : 30209
بازدید : 3755
فردا،‌ روز حمایت از قیام آزادی خواهانه مردم مصر فردا،‌ روز حمایت از قیام آزادی خواهانه مردم مصر

فردا،‌ روز حمایت از قیام آزادی خواهانه مردم مصر


یزدفردا "امشب و در سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران ، زن و مرد و پیر و جوان این سرزمین به یاد الله اکبرهای به خون خفته 57 بار دیگر ندای تکبیر سر می دهند و با امام و شهیدان در دفاع از آرمانهای انقلاب و امام و در دفاع از بیداری اسلامی ملتهای آزادیخواه پیمانی دوباره می بندند .


به گزارش واحد مرکزی خبر، ملت ایران امروز و امشب بیقرار وفای به عهد امام و شهیدان است . بیقرار حضور در روزی که امام راحل عظیم الشان آن را یوم الله نامید . بیقرار حضور در عرصه دفاع از خلف صالح آن عزیز سفر کرده ، خامنه ای عزیز . حضور امسال ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، پرشورتر از هر سال خواهد بود تا روح امید در ملتهای آزادی خواه و عدالت طلب را زنده تر از همیشه کند .


ملت ایران امسال در روز 22 بهمن ، حمایت از قیام ملت مصر را فریاد می زند تا ملتهای آزاده جهان را بیدارتر و امیدوارتر از همیشه کند . مراجع عظام تقلید حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده قدردانی از امام عزیز خوانده اند که پس از 32 سال آثار انقلاب اسلامی در جای جای جهان قابل مشاهده است .


رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، رئیس دستگاه قضایی و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده اند پیشاپیش مردم در صحنه اند . تشکلها و گروههای سیاسی و اجتماعی با هر سلیقه و گرایش ، حضور پرشور در راهپیمایی فردا را ضامن حفظ آزادی و استقلال و عزت ایران و ایرانی دانسته و تاکید کرده اند فارغ از گرایشهای سیاسی دوشادوش مردم با بصیرت و با حفظ وحدت و همدلی که رمز بقای انقلاب است ، در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت . صدها خبرنگار داخلی و خارجی فردا حماسه ملت ایران را به جهان مخابره می کنند .هموطنان مقیم خارج از کشور هم در گفتگو با خبرنگاران جمهوری اسلامی تاکید کرده اند با توجه به شیطنتهای مقامات آمریکایی درباره موضوع هسته ای و تحریم غیرقانونی و غیرعادلانه ایران از یک سو ، و ضرورت دفاع از قیامهای عدالت خواهانه در جهان بویژه در خاورمیانه ، حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی فردا نقش بسیار مهمی در شکست برنامه های ضد ایرانی آمریکا و همچنین افزایش روح امید در بین ملتهای آزادیخواه جهان دارد . آری ، فردا همه می آیند .