زمان : 22 Bahman 1389 - 00:14
شناسه : 30187
بازدید : 3090
دعوت ارشا د استان یزد از مردم جهت راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت ارشا د استان یزد از مردم جهت راهپیمایی 22 بهمن ماه

دعوت ارشا د استان یزد از مردم جهت راهپیمایی 22 بهمن ماه

یزدفردا "اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با صدور اطلاعيه‌اي به مناسبت يوم الله 22 بهمن از آحاد ملت ايران به خصوص مردم استان یزد براي شركت در راهپيمايي اين روز بزرگ دعوت بعمل آوردتابا حضور گسترده خود در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن بار ديگر پايبندي و وفاداري خود را به انقلاب اسلامي ثابت كنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: 22 بهمن ماه عرصه ديگري است براي يك رزمايش ملي در محكوميت همه توطئه ها و دشمنيهاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي كه مي تواند مسير رشد و تعالي را هموارتر نمايد و پاسخ كوبنده اي باشد براي آنان كه هنوز آرزوي خوابهاي خوش خود را در ايران اسلامي مي‌بينند .

این بیانیه می افزاید: در روز 22 بهمن، برادران وخواهران یزدی همگام با ديگر اقشار جامعه به صفوف پيوسته و منسجم ملت مي پيوندند تا طنين فرياد وحدت و استقلالشان هيمنه استكبار جهاني را فرو ريزد .

در ادامه اين بيانيه آمده است: انقلاب ما، به گفته آن رهبر فقيد، "انفجار نور" بود و اين انقلاب به گفته رهبر فرزانه، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، "بي نام خميني در هيچ كجاي دنيا شناخته نمي‌شود" و اكنون برماست كه بارديگر و بنا بر وصيت آن بنيان گذار فقيد، كه ما را به ثقلين رهنمون ساخت، به گفتارش و به جانشينش تمسك جوييم و يك رنگ و يك صدا، فرياد وحدت و اتحاد برآوريم.

كاركنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در روز 22 بهمن ماه 1389، به درياي خروشان ايرانيان مي پيوندند تا بار ديگر بر عهد خويش با آن امام بزرگوار و نيز رهبر خردمند و فرزانه خويش در پاسداري از دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي و عزم عمومي ملت ايران به سوي "عدالت و پيشرفت"، تاكيد كنند