زمان : 20 Bahman 1389 - 20:35
شناسه : 30161
بازدید : 5304
فرماندار در مراسم جشن انقلاب در روستاي مباركه مروست : پيروزي انقلاب هديه اي بزرگ از سوي خداوند براي مردم مسلمان ايران بود فرماندار در مراسم جشن انقلاب در روستاي مباركه مروست : پيروزي انقلاب هديه اي بزرگ از سوي خداوند براي مردم مسلمان ايران بود

فرماندار در مراسم جشن انقلاب در روستاي مباركه مروست :

پيروزي انقلاب هديه اي بزرگ از سوي خداوند براي مردم مسلمان ايران بود


  فرماندار خاتم در ابتداي مراسم جشن انقلاب در روستاي مباركه مروست تصريح كرد انقلاب اسلامي ايران بر گرفته از نهضت عاشورا ودر جهت تحقق عدالت و احياي ارزشهاي اسلامي و با حركت شما مردم و رهبري امام خميني ( ره ) بزرگترين هديه اي بود كه با الطاف الهي و حماسه مردم به پيروزي رسيد و انشا ا... با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري حضرت آيت ا.. العظمي خامنه اي ( مدظله العالي ) راه خود را تا فرج حضرت وليعصر (عج ) ادامه خواهد داد .

وي در ادامه افزود دهه فجر اوج غرور و اقتدار ملت ايران است و لذا بايد با برگزاري مراسم و جشن اين پيروزي بزرگ را جشن گرفته و از هرطريق ( فيلم ، نمايش و .. ) اين حماسه ها را به نسل جوان منتقل نمائيم .

فرماندار خاتم  در بخشي ديگر از سخنان خود ضمن دعوت از مردم جهت حضور گسترده در راهپيمائي 22 بهمن اظهار داشت شما مردم و جوانان با حضور خود در راهپيمايئ 22 بهمن بار ديگر با آرمانهاي امام راحل (ره ) و شهداي انقلاب تجديد ميثاق خواهيد كرد .