زمان : 20 Bahman 1389 - 20:34
شناسه : 30160
بازدید : 4913
 از فروشندگي هاي مواد نفتي شهرستان خاتم تقدير شد از فروشندگي هاي مواد نفتي شهرستان خاتم تقدير شد

 از فروشندگي هاي مواد نفتي شهرستان خاتم تقدير شد


به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، در راستای قانون هدفمند کردن یارانه ها راّس ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 19بهمن ماه 89 به منظور تقدير و تشكر از فعالين عرصه سوخت رساني شهرستان جلسه اي با دعوت فرماندار شهرستان در محل فرماندار ي تشكيل گرديد.

فرماندار خاتم ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مطالبی را در خصوص مناسبت روز نوزدهم بهمن ماه عنوان و تصريح كرد قیام مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بر گرفته از قیام حضرت امام حسین (ع) بود و موجب گردید مردم حق وباطل را شناخته و سعادتمند گردند و ايجاد انقلاب اسلامي و احياي ارزشهاي اسلامي بزرگترين ثمره و سعادت اين انقلاب بود .

وي در ادامه با اشاره به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها افزود الحمد ا... اين قانون در كشور با همكاري خوب مردم اجرا شد و عليرغم تبليغات سوء دشمنان اين قانون از طرف مردم مورد استقبال واقع شد و بركات آن نيز كاملا مشهود مي باشد و شما عزيزان نيز در اجراي اين قانون وظيفه خود را به خوبي انجام داده و زحمات شما قابل ستايش است .

فرماندار در ادامه با اهداي لوح تقدير از تمامی مسئولین و دست اندرکاران شرکت فراورده های نفتی منطقه یزد و ناحیه مهریز كه در امر تهیه و تامین سوخت شهرستان و همچنین از همت و همکاری تمامی جایگاهداران و فروشندگان فراورده های نفتی منطقه در عرصه سوخت رسانی و همكاري خوب آنها در اجرای مرحله اصلی قانون هدفمند کردن یارانه ها تقدیر نمود .