زمان : 20 Bahman 1389 - 20:32
شناسه : 30159
بازدید : 3366
فرماندار در ديدار معتمدين و تشكلهاي مردمي بخش مروست : شركت در راهپيمائي 22 بهمن وظيفه اي الهي و انقلابي است فرماندار در ديدار معتمدين و تشكلهاي مردمي بخش مروست : شركت در راهپيمائي 22 بهمن وظيفه اي الهي و انقلابي است

فرماندار در ديدار معتمدين و تشكلهاي مردمي بخش مروست :

شركت در راهپيمائي 22 بهمن وظيفه اي الهي و انقلابي است


  فرماندار خاتم در ديدار تشكلهاي مردمي و معتمدين بخش مروست با اشاره به اهميت راهپيمائي 22 بهمن تصريح كرد 22 بهمن سالروز پيروزي خون بر شمشير است و در اين روز بزرگ حكومت ستمشاهي پهلوي پس از 2500 سال حكومت سرنگون و انقلاب اسلامي ايران با رهبري امام خميني (ره ) بنيانگذاري گرديد لذا شركت در راهپيمائي اين روز بزرگ و تجديد ميثاق با آرمانهاي اين انقلاب وظيفه الهي و شرعي همه مردم مي باشد چرا كه اين حضور نشانه همدلي و همبستگي مردم و حمايت قاطع از انفلاب و رهبري است .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، وی در ادامه افزود شما مردم هميشه در صحنه در حمايت از انقلاب حماسه هاي بزرگي را آفريديد حضور حداكثري در انتخابات ، حضور در راهپيمائي ها و ... باعث خنثي شدن نقشه هاي شوم دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران شد و انشا ا.. در مراسم امسال نيز با شركت حماسي خود دشمنان اسلام را نا اميد خواهيد كرد .

فرماندار در پايان با اشاره به دستاوردهاي انقلاب طي سي ودو سال گذشته اظهار داشت همانطور كه همه شما عزيزان مي دانيد اين انقلاب عليرغم فشارهاي دشمنان و در راس آنها آمريكا طي اين چند سال خدمات بسيار خوبي را درساير زمينه ها انجام داده است در زمينه هاي برق رساني ، مخابرات ، راهسازي ، كشاورزي ، عمران و آباداني روستاها و ... خدمات قابل مقايسه با دوران قبل از انقلاب نيست و بخصوص دولتهاي نهم ودهم با زحمت شبانه روزي خود را وقف ملت نموده و خدمات زيادي را در زمينه هاي مختلف ( عمراني ، گازرساني ، توسعه صنايع ، انرزي هسته اي و ... ) انجام داده كه قابل تقدير و ستايش است .

لازم به ذكر است در پايان اين مراسم تشكلها و نهادهاي مردمي و معتمدين مروست بر حضور قاطعانه خود در راهپيمائي 22 بهمن تاكيد نمودند .