زمان : 20 Bahman 1389 - 20:23
شناسه : 30157
بازدید : 3834
تابش در جلسه ستاد تسهیلات مسافران نوروزی شهرستان اردکان: 22بهمن تجلی قدرت خداوند در تحقق اراده مردم بود تابش در جلسه ستاد تسهیلات مسافران نوروزی شهرستان اردکان: 22بهمن تجلی قدرت خداوند در تحقق اراده مردم بود

تابش در جلسه ستاد تسهیلات مسافران نوروزی شهرستان اردکان:

22بهمن تجلی قدرت خداوند در تحقق اراده مردم بود


یزدفردا " جلسه ستاد تسهیلات مسافران نوروزی شهرستان اردکان  در دفتر نماینده مردم اردکان و با حضور روسای دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی و مردم نهاد برگزار شد ابتدا کمالی فرماندار اردکان گزارشی از اقدامات انجام شده ؛توسط ادارات شهرستان را ارائه نمود و گفت سال گذشته بیشترین آمار پذیرش میهمانان نوروزی مربوط به شهرستان اردکان بوده است.حاضرین نیز گزارشی از برنامه ها و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند که پس از بحث و بررسی موضوعات طرح شده ، مواردی از آنها به تصویب رسید.
تابش نماینده مردم اردکان  با گرامیداشت یاد شهداء و امام خمینی(ره) گفت:22بهمن تجلی قدرت خداوند در تحقق اراده مردم بود.
محمدرضا تابش در جلسه ای که به منظور فراهم کردن تسهیلات برای مسافران نوروزی در شهرستان اردکان تشکیل شده بود تصریح کرد:پویایی و پایداری انقلاب در "رضایتمندی مردم" است که با کار و تلاش خالصانه و عالمانه مسئولان فراهم می آید.
وی در ادامه گفت:"مسئولان" باید قدردان ولی نعمتان خود، یعنی "مردم" باشند و برای رفع گرفتاریها و مشکلات آنها کمر همت ببندند.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی "نوروز" را نمایانگر روح اعتدال گرای ایرانیان دانست و با بیان اینکه این عید باستانی سنت های پسندیده ایرانی و آموزه های انسان ساز دینی را در بطن خود نهفته دارد، پاسداشت نوروز را ارج نهادن به سنت های اسلامی و ایرانی عنوان نمود.
محمدرضا تابش با بیان این مطلب افزود: اعتلای هویت ایرانی-اسلامی ما در گرو توجه به اعیاد و جشنهایی نظیر نوروز است و این ایام فرصت مغتنمی است تا شهرستان اردکان که مجموعه ای از اماکن و نمادهای منحصر بفردی از این جنس را در خود جای داده است بهتر به عموم هم میهنانمان بشناسانیم.
نماینده مردم اردکان تصریح کرد: لازم است تا با ارزیابی اقدامات انجام گرفته در گذشته، به نقاط قوت بیشتر پرداخته شود و نقاط ضعف برنامه های قبلی مرتفع گردد و در این رابطه برنامه ها به گونه ای طراحی شود تا همه جاذبه های گردشگری شهرستان بخصوص در بخش ها و روستاها که کمتر به آن پرداخته شده ، در معرض دید مهمانان نوروزی قرار گیرد.
منتخب مردم اردکان در خانه ملت با تاکید بر بسیج همگانی امکانات شهرستان برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی ابراز امیدواری کرد تا میهمانان و مسافران شهرستان اردکان در ایام عید نوروز با خاطره خوش این شهرستان را ترک کنند.
در ادامه این جلسه که در دفتر نماینده مردم اردکان و با حضور روسای دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی و مردم نهاد برگزار شد ابتدا کمالی فرماندار اردکان گزارشی از اقدامات انجام شده ؛توسط ادارات شهرستان را ارائه نمود و گفت سال گذشته بیشترین آمار پذیرش میهمانان نوروزی مربوط به شهرستان اردکان بوده است.حاضرین نیز گزارشی از برنامه ها و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند که پس از بحث و بررسی موضوعات طرح شده ، مواردی از آنها به تصویب رسید.

یزدفردا