زمان : 20 Bahman 1389 - 19:39
شناسه : 30151
بازدید : 2051
برپایی 32 نمایشگاه کتاب در مساجد استان یزد برپایی 32 نمایشگاه کتاب در مساجد استان یزد

برپایی 32 نمایشگاه کتاب در مساجد استان یزد


 یزدفردا "مدیرمسئول کانون تخصصی آموزش اندیشه مطهر یزد، از برگزاری 32 نمایشگاه کتاب همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد استان یزد خبر داد.

محمدباقر پارسائیان، مدیرمسئول کانون تخصصی آموزش اندیشه مطهر یزد، گفت: در راهپیمایی یوم الله 22بهمن نیز نمایشگاه کتابی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میعادگاه نماز جمعه برپا می شود. 

وی با تاکید بر حضور پرشور و با شکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن، اظهارداشت: کتاب های عرضه شده در 32 نمایشگاه کتاب مساجد با تخفیف 50درصد به علاقه مندان عرضه می شود. 

پارسائیان یادآور شد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت کتاب و کتابخوانی و ارائه کتاب های به روز و تازه منتشر شده در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف برگزاری نمایشگاه های کتاب در مساجد است.

مدیرمسئول کانون تخصصی آموزش اندیشه مطهر یزد افزود: این نمایشگاه های کتاب حداکثر 10روز برای بازدید عموم برپا می شود و میزبان علاقه مندان به کتاب های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

پارسائیان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی برخاسته از مکتب اسلام است، گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورهای منطقه وخیزش های مردمی در سطح جهان است.