زمان : 20 Bahman 1389 - 19:03
شناسه : 30145
بازدید : 4118
شهردار يزد و پرسنل در صفوف پيوسته و منسجم ملت در راهپيمايي 22 بهمن ماه شركت می کنند شهردار يزد و پرسنل در صفوف پيوسته و منسجم ملت در راهپيمايي 22 بهمن ماه شركت می کنند

شهردار يزد و پرسنل در صفوف پيوسته و منسجم ملت در راهپيمايي 22 بهمن ماه شركت می کنند

روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد:ايام دهه مبارك فجر و روز 22 بهمن، يادآور حماسه، دليري و شجاعت مردماني است كه با تكيه بر ايمان به خدا، وحدت كلمه و رهبري حضرت¬¬ امام خميني (ره) سياهي ها و پليدي ها را از چهره زيباي ايران اسلامي زدودند و پيشينه درخشاني را در مبارزه عليه استكبار و رژيم هاي سلطه بر تارك نوراني ميهن عزيزمان به يادگار گذاشتند و اين حركت عظيم دليلي شد تا مجد و عظمت كشورمان احيا شود و سرمشقي براي ملتهاي آزاده گردد كه در برابر هيمنه پوشالي قدرتهاي ظالم و مستكبر قد علم كنند و در راه آزادي گام بردارند.

در حال حاضر انعكاس فريادهاي ضد ظلم و استكبار ستيزانه و آزادي خواه ملت بزرگ ايران در بهمن نوراني 57 از سوي ملت هاي مسلمان منطقه به گوش مي رسد و گستردگي موج بيداري اسلامي به دورترين نقاط عالم رسيده است كه با اين وجود مسئوليت ملت مسلمان و انقلابي ما در پاسداشت گوهر گرانبهاي انقلاب اسلامي سنگين تر از قبل شده است.

امروزه با گذشت 32 سال از انقلاب مردم غيور و هوشيار ايران در راستاي تداوم همدلي ، وحدت ملي و پيروي از ولايت، بيش از پيش احساس وظيفه نموده و از هيچگونه كوششي در جهت رونق و پيشرفت كشور دريغ نمي ورزند.

به همين منظور در آستانه يوم ا... 22 بهمن ماه در انتظار آفريدن حماسه اي ديگر از ملت بزرگ ايران هستيم تا با حضور گسترده خود در راهپيمايي عظيم و پر رونق اين روز تمامي نقشه هاي شوم استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب را نقش بر آب سازند و در بيعت مجدد با آرمانهاي امام راحل و شهدا و تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري پيماني تازه ببندند.

شهردار يزد و پرسنل شهرداري و سازمانهاي وابسته نيز همگام با ديگر اقشار جامعه در صفوف پيوسته و منسجم ملت در راهپيمايي 22 بهمن ماه شركت نموده و طنين وحدت و استكبار ستيزي را همزمان با سراسر ايران اسلامي فرياد مي زنند.