زمان : 20 Bahman 1389 - 16:20
شناسه : 30127
بازدید : 4410
دعوت فرماندار يزد از مردم براي حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت فرماندار يزد از مردم براي حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن

دعوت فرماندار يزد از مردم براي حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن

یزدفردا"عزيزا... سيفي فرماندار يزد با صدور پيامي به مناسبت فرارسيدن دهه فجر و سي‌و‌دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ضمن تبريك ايام ا... دهه فجر، از مردم شريف شهرستان يزد دعوت كرد تا همچون سالهاي گذشته با حضوري چشمگير و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن شركت نمايند.

سيفي با بيان اين كه انقلاب اسلامي صداي ملتي بود که پيشينه‌اي بلند در مبارزه با استعمار و سلطه اجانب داشت و در اين راه هزينه‌هاي فراواني را پرداخته بود، تصريح كرد:انقلاب اسلامي تجلي مطالبه و خواست اساسي مردم در نفي استبداد و هر گونه خودکامگي با هر نام و نشان بود.

سيفي اظهار داشت اين حضور قاطع و هوشمندانه از يک سو عامل ياس و نااميدي در اردوگاه دشمن و از ديگر سو موجب اميد و نشاط در سرتا سر ايران اسلامي مي شود و انگيزه مضاعفي را به مسلمانان جهان و آزاديخواهان عالم هديه مي کند. وي گفت: دهه فجر انقلاب اسلامي امسال با پيروزي ها دستاوردها و موفقيت هاي حيرت انگيز ملت ايران در عرصه هاي گوناگون علمي و فناوري و پيشرفت هاي چشمگير در همه زمينه ها براي رشد و تعالي ايران اسلامي مقارن شده است.


سيفي در ادامه ضمن اشاره به بركات برگزاري راهپيمايي هاي سالهاي گذشته، حضور مردم را نشانه بصيرت ايرانيان دانست و گفت: مردم نشان داده اند که هيچ فتنه و توطئه اي نمي تواند در عزم و اراده راسخ آنان خلل و يا ترديدي ايجاد نمايد .


فرماندار يزد عنوان كرد كارمندان و مسئولين فرمانداري نيز در کنار آحاد مردم شريف يزد براي حضور پرصلابت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي شركت خواهند كرد و بار ديگر با آرمانهاي امام راحل و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي تجديد پيمان مي کنند.