زمان : 20 Bahman 1389 - 01:13
شناسه : 30123
بازدید : 4202
برگزاري محفل انسي با قرآن در شهرستان خاتم برگزاري محفل انسي با قرآن در شهرستان خاتم

برگزاري محفل انسي با قرآن در شهرستان خاتم

یزدفردا "همزمان با ايام ا... دهه فجر و با حضور قاريان استان و شهرستان مراسم محفل انسي با قرآن مجيد در روستاي چنارناز و شهر هاي هرات و مروست برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ،  فرماندار خاتم ، درابتداي اين مراسم كه در مسجد روستاي چنارناز برگزار شد قرآن را سرچشمه جوشان الهي دانسته و تصريح كرد قران كريم كامل ترين كتابي است كه از طرف خداوند متعال و از طريق وحي به پيامبر بزرگ اسلام نازل شد و راهنمائي كامل است براي بشريت و مسلمانان بايد با قرائت و درك معاني دستورات خداوند را سرلوحه كار خود قرار داده و در اين محور الهي به پيش رفته و به قرب الهي نزديك شوند .

  وی افزود تلاوت قرآن با صدا و لحن زيبا باعث آرامش قلب شده و انسان را به خداوند نزديك كرده و از هرگونه خطا و لغزش باز مي دارد و شما قاريان با صداي شيوا و رساي خود مي توانيد مردم و بخصوص جوانان را با اين كتاب الهي نزديك كرده و انس دهيد و مطمئنا ثواب و اجر الهي نصيب شما خواهد شد .

فرماندار در ادامه اظهار داشت الحمد ا... در راستاي گسترش فرهنگ قرآن اقدامات خوبي در شهرستان انجام شده و با پيگيريهاي انجام شده ساختمان دو موسسه قرآني در شهرهاي هرات و مروست در دهه مبارك فجر افتتاح خواهد شد و اين فرصت خوبي جهت ترويج اين فرهنگ در بين جوانان و نوجوانان است و بايد از اين امكانات به خوبي در جهت ارتقاء سطح فرهنگ قرآن و آموزش جوانان استفاده كرد .

لازم به ذكر است اين مراسم معنوي همزمان در شهرهاي هرات و مروست نيز برگزار گرديد و فرماندار در اين مراسمات شركت كرده و هديه هائي را به رسم يادبود به قاريان اهدا كرد .