زمان : 20 Bahman 1389 - 01:09
شناسه : 30122
بازدید : 3975
به مناسبت دهه مبارك فجر مراسم اختتاميه طرحهاي بسيج سازندگي در سالجاري در خاتم برگزار شد به مناسبت دهه مبارك فجر مراسم اختتاميه طرحهاي بسيج سازندگي در سالجاري در خاتم برگزار شد

به مناسبت دهه مبارك فجر مراسم اختتاميه طرحهاي بسيج سازندگي در سالجاري در خاتم برگزار شد

یزدفردا "فرماندار شهرستان خاتم در اين مراسم بسيج را نيروي توانمند مردمي دانسته و تصريح كرد بسيج نيروي عظيمي است كه به فرمان امام خميني ( ره ) در اوايل انقلاب تشكيل شد واين نيروي مردمي تاكنون افتخارات بزرگي را براي ايران اسلامي كسب نموده است حضور اين نيرو در جنگ تحميلي پيروزيهاي بزرگي را براي كشورمان در پي داشت و ايثار بسيج بود كه ايران اسلامي را در طول 8 سال دفاع مقدس و با كمترين امكانات به پيروزي رساند و بعد از جنگ نيز بسيج در ساير زمينه ها بخصوص در زمينه هاي فرهنگي ، سازندگي و ... درخشيد و خدا را شاكرم كه بسيج سازندگي امروز در محرومترين و دوردست ترين مناطق به عمران و آباداني كشورمان مشغول است .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، فرماندار خاتم در ادامه افزود بسيج سازندگي طي دو سال گذشته در اين شهرستان نيز خدمات بسيار خوبي انجام داه است از جمله احداث بند خاكي روستاي برزگر و توتك ، مرمت و بهسازي مساجد روستاها ، بازسازي شبكه هاي آبرساني روستاهاي شهرياري ، تركان ، چاهك و فتح آباد ، برگزاري دوره هاي آموزشي سلامت ، فني و حرفه اي ، اعزام تيمهاي بهداشتي درماني با ويزيت رايگان به روستاها و ... كه انشا ا... در سال آينده نيز از امكانان و پتانسيلهاي اين نيرو در توسعه و آباداني شهرستان به خوبي استفاه خواهد شد .

وي در پايان از همكاري بسيج سازندگي استان و فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان و همكاري و خدمات بسيار خوب اين نيرو در شهرستان خاتم تقدير و تشكر نمود .

یزدفردا