زمان : 20 Bahman 1389 - 01:07
شناسه : 30121
بازدید : 3741
در هفتمين روز دهه مبارك فجر فرماندار خاتم با خانواده 22 شهيد شهرستان ديدار كرد در هفتمين روز دهه مبارك فجر فرماندار خاتم با خانواده 22 شهيد شهرستان ديدار كرد

در هفتمين روز دهه مبارك فجر فرماندار خاتم با خانواده 22 شهيد شهرستان ديدار كرد


  یزدفردا :فرماندار خاتم و هيئت همراه در اقدامي بي سابقه و عليرغم تراكم برنامه ها به مناسبت دهه مبارك فجر از 22 خانواده شهيد در روستاهاي چنارناز ، توتك ، هرابرجان و شهر هرات بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ،گفتني است فرماندار خاتم بعد از پايان وقت اداري از خانواده شهيدان علي كوهي ، قلي زارع ، محمد رضا ترابي ، تقي زاده ، حيدر علي عليزاده ، گودرز و فرامرز سهامي از اهالي روستاي چنارناز و در روستاي توتك از خانواده شهيد عطاا... بذر افشان و در هرابرجان از خانواده شهيدان حاج مصيب و محمود يزداني ، غلامحسين ميرزائي و در شهر هرات از خانواده شهيدان قدرت ا... بابري ، حسين ميرزائي ، مصطفي فلاحتي ، اصغر نورزاده ، عباس عبد ا... زاده ، مجيد دهقاني ، جعفر فتحي ، حسين صادقزاده ، حسن احمدزاده و ... بازديد و در سخناني ايثار و فداكاري اين خانواده ها را برگرفته از قيام سيد و سالار شهيدان دانسته و از مقام و جايگاه اين خانواده ها تجليل و هديه اي نيز به رسم يادبود به اين عزيزان اهداء نمودند.

لازم به ذكر است اين مراسم در ساعت 21 شب پايان يافت.