زمان : 20 Bahman 1389 - 01:05
شناسه : 30120
بازدید : 3790
فرماندار خاتم در جمع دانش آموزان دبيرستان نشاط : دانش آموزان بايد با آمادگي و آموزش در مقابل جنگ نرم دشمنان ايستادگي كنند فرماندار خاتم در جمع دانش آموزان دبيرستان نشاط : دانش آموزان بايد با آمادگي و آموزش در مقابل جنگ نرم دشمنان ايستادگي كنند

فرماندار خاتم در جمع دانش آموزان دبيرستان نشاط :

دانش آموزان بايد با آمادگي و آموزش در مقابل جنگ نرم دشمنان ايستادگي كنند

یزدفردا " فرماندار خاتم در مراسم صبحگاه دبيرستان دخترانه نشاط هرات ضمن گراميداشت يوم ا... دهه فجر با اشاره به جنگ نرم دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد شما دانش آموزان به عنوان آينده سازان ايران اسلامي بايد با آمادگي و آموزش علوم و فنون روز در مقابله با تهديدات نرم دشمنان ايستادگي كنيد .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، فرماندار افزود دشمنان پس از شكست در زمينه هاي مختلف مانند جنگ تحميلي ، تحريم ، تهاجم فرهنگي و ... با بكارگيري امكانات تبليغاتي و الكترونيك و ... به ايجاد جنگ نرم بر عليه كشورمان پرداخته اند و لذا وظيفه دانش آموزان شناخت اين راهها و مقابله با آن است .

امامي در ادامه به فتنه هاي دوسال اخير در كشورمان اشاره و اظهار داشت فتنه گران پس از شكست در انتخابات دور دهم رياست جمهوري با راه اندازي تجمعات و راهپيمائي توسط برخي عناصر فريب خورده سعي در ابطال نتيجه انتخابات را داشتند اما مردم متدين كشورمان با حضور حداكثري خود در انتخابات و همچنين تجمع ميليوني در 9ديماه تمامي نقشه هاي آنها را نقش برآب نمودند .

وي در بخشي ديگر از سخنان خود به نقش رهبري در شكست نقشه هاي فتنه گران اشاره و تصريح كرد با تدابير هوشمندانه و خردمندانه مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) تمامي مسائل با زيركي ايشان مرتفع و ايران اسلامي در سايه ولايت فقيه و حمايت همه جانبه مردم راه خود را با اقتدار ادامه مي دهد و امروز به عنوان الگوي ملتهاي آزاديخواه انقلاب خود را به تمام جهان صادر كرده است.

وي در پايان از دانش آموزان خواست با حماسه ها و رشادتهاي دوران انقلاب و بعد از آن آشنا و نگذارند اين حماسه ها در آينده فراموش شود و آنها را به نسلهاي بعد انتقال دهند. .