زمان : 19 Bahman 1389 - 01:11
شناسه : 30067
بازدید : 4995
همزمان با ایام الله دهه فجر باحضور بابائی معاون استانداریزد،بهره برداری از 3 طرح عمرانی وکلنگ احداث سالن ورزشی کارگران ابرکوه انجام شد همزمان با ایام الله دهه فجر باحضور بابائی معاون استانداریزد،بهره برداری از 3 طرح عمرانی وکلنگ احداث سالن ورزشی کارگران ابرکوه انجام شد

همزمان با ایام الله دهه فجر باحضور بابائی معاون استانداریزد،بهره برداری از 3 طرح عمرانی وکلنگ احداث سالن ورزشی کارگران ابرکوه انجام شد

 ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: باحضور بابائی معاون استانداریزد،بهره برداری از 3 طرح عمرانی در ابرکوه آغاز شد، همچنین کلنگ احداث سالن ورزشی کارگران ابرکوه نیز به زمین زده شد.

در مراسم افتتاح زیر گذر شماره 1 ابرکوه که با حضور بابائی ، فرماندار و مسئولین شهری به انجام رسید، منوچهر مهرزاده به تشریح مسائل فنی و مشکلات پیش روی شهرداری در اجرای این پروژه پرداخت.

زیرگذر شماره 1 که با اعتباری 600 میلیون تومانی و از اعتبارات ستاد حوادث استان ساخته شده است از اسفند 88 آغاز شده بود. ابرکوه فاقد کمربندی است و بلوار جمهوری اسلامی نقش کمربندی این شهر را ایفاء می کند و تصادفات هولناکی در طول سال، امنیت شهروندان را موردتهدید قرار می دهد.

طرح گازرسانی به 4 روستای بخش مرکزی ابرکوه نیز همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح،که با اعتباری 600 میلیون تومانی به انجام رسیده است و با نصب 350 علمک 400 خانوار از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

کلنگ زنی سالن ورزشی کارگران ابرکوه نیز با حضور مدیر کل کار و امور اجتماعی استان یزد به انجام رسید.

 این سالن ورزشی، از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهور به استان یزد بوده که با اعتباری معادل 605 میلیون تومان به انجام می رسد.

زمین مجموعه ورزشی کارگران ابرکوه که این سالن به عنوان اولین امکانات ورزشی کارگران ابرکوه درآن شروع به احداث شد از سوی یک خیراختصاص داده شده است.

فاز دوم دبیرستان دخترانه علوم و معارف صدرا نیز در این روز به بهره برداری رسید.