زمان : 18 Bahman 1389 - 21:30
شناسه : 30039
بازدید : 2782
برنامه های دهه فجر در ابرکوه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود برنامه های دهه فجر در ابرکوه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود

برنامه های دهه فجر در ابرکوه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:حجت الاسلام محمد پورقيومي ، از اجرای 300 برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان ابرکوه خبر داد.

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ابركوه با بيان این مطلب افزود: با تدابير انديشيده شده، امسال برنامه های با شكوه تر و مردمي تری نسبت به سال هاي قبل برگزار خواهد شد.

قیومی خاطر نشان ساخت که شاخص ترين این برنامه ها، برنامه هائی در راستاي امور قرآني، هيأت هاي مذهبي، نمايشگاه هاي مختلفخواهد بود..

به گفته وی،برگزاری مسابقات ورزشي، فرهنگي و مذهبي، عطر افشاني قبور شهدا وبهره برداري از يادمان شهدا نیز از دیگر برنامه های دهه فجر امسال ابرکوه به شمار می آید.

قیومی همچنین از برگزاري يادواره شهداي محلات ، شهداي زن و نيز شهداي طلبه و روحاني نیز در این ایام خبر داد.

به گفته وی، بهره برداري از 32 طرح عمراني شهرستان همزمان با ايام الله دهه فجر امسال نيز، جزئی از برنامه های دهه فجر امسال در ابرکوه به شمار می آید.

قیومی یادآور شد که حضورحماسی اقشار مختلف مردم در حماسه شورآفرين و ماندگار يوم الله 22 بهمن، يقيناً دشمنان اين نظام و انقلاب محكم تر از گذشته مأيوس خواهد نمود.