زمان : 18 Bahman 1389 - 21:28
شناسه : 30038
بازدید : 2593
 شهردار ابرکوه در گفتگو بایزدفردا:ضرورت ساخت زیر گذر افتتاح شده در بلوار جمهوری اسلامی ابرکوه را تشریح کرد شهردار ابرکوه در گفتگو بایزدفردا:ضرورت ساخت زیر گذر افتتاح شده در بلوار جمهوری اسلامی ابرکوه را تشریح کرد

 شهردار ابرکوه در گفتگو بایزدفردا:

ضرورت ساخت زیر گذر افتتاح شده در بلوار جمهوری اسلامی ابرکوه را تشریح کرد

یزدفردا "همزمان با ایام خجسته دهه فجر زیر گذر شماره 1 ابرکوه به بهره برداری رسید.

  منوچهر مهر زاده در این مراسم و در مورد ضرورت ساخت زیر گذر افتتاح شده در بلوار جمهوری اسلامی اظهار داشت: در پی آمار بالای تلفات و حوادث در بلوار جمهوری اسلامی بویژه در سال اخیر، ضرورت اتخاذ تدبیری جهت رفع این معضل واضح و روشن بود.

به گفته شهردار ابرکوه بلوار جمهوری اسلامی که در حال حاضر بعنوان باند کنار گذر شهری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و محور مواصلاتی روستاهای شمالی شهرستان ابرکوه نیز به شمار می رود، از جمله محورهایی بود که در چند نقطه دارای تقاطعهائی حادثه خیز بود.

به گفته مهر زاده، در پاسخ به درخواستهای مردم و پس از پیگیریهای مسئولین، پروژه احداث 3 زیر گذر در تقاطعهای این بلوار در دستور کار قرار گرفت و اجرای یکی از این زیرگذرها که بزرگترین آن نیز به شمار میرود پس از طی مراحل فنی و قانونی به شهرداری ابرکوه سپرده شد.

وی تاریخ آغاز این پروژه را اسفند ماه 1388 ذکر نمود و اظهار داشت: به دلیل ویژگیهای منحصر بفرد این پروژه نظیر بستر سنگی و مسائل دیگری از جمله تملکات و عدم وجودمسیر جایگزین، اجرای این پروژه با سختیهایی بسیاری مواجه بود که تسریع در اجرای آنرا ناممکن می ساخت ولی با تلاش و کوشش مستمر مسئولان نهایتا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ما، زیر گذر شماره 1 ابرکوه علاوه بر سهولت رفت و آمد چندین روستای مجاور ابرکوه کاهش خطرات ناشی از عبور و مرور کشاورزان منطقه را نیز باعث شده است.

مردم ابرکوه سالیان سال است که چشم انتظار اتمام کمربندی ابرکوه می باشند و در این سال ها جان بسیاری از مردم به واسطه استفاده وسائط نقلیه سنگین از بلوار جمهوری اسلامی به عنوان کنار گذر این شهر به خطر افتاده است.

یزدفردا http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=300381.jpg