زمان : 18 Bahman 1389 - 17:26
شناسه : 30027
بازدید : 3339
مشاور جوان وزارت بازرگاني : سازمان بازرگانی استان يزد بدليل مديريت قوي  اسكندري و تفكر والاي ايشان به قشر جوان ، اين سازمان را به يكي از موفق‌ترين سازمان‌ها تبديل كرده است. مشاور جوان وزارت بازرگاني : سازمان بازرگانی استان يزد بدليل مديريت قوي اسكندري و تفكر والاي ايشان به قشر جوان ، اين سازمان را به يكي از موفق‌ترين سازمان‌ها تبديل كرده است.

مشاور جوان وزارت بازرگاني :

سازمان بازرگانی استان يزد بدليل مديريت قوي  اسكندري و تفكر والاي ايشان به قشر جوان ، اين سازمان را به يكي از موفق‌ترين سازمان‌ها تبديل كرده است.

یزدفردا "رئیس سازمان بازرگانی در جلسه‌اي با مشاور جوان وزارت بازرگاني نحوه فعاليت هدفمندسازي يارانه‌ها را يك اقدام بسيار ارزشمند در تاريخ دانست و افزود: از زمان حضور آقای شجاعي مدير كل روابط عمومي وزارت بازرگاني تحول بزرگي در حوزه وزارت بازرگاني صورت گرفته به طوری که مجموعه وزارت بازرگانی پس از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها توانست نگاه مثبتی را به طرف خود بكشدكه خود يك افتخار بزرگي است و در مجموع يك نگاه علمي و سرمايه فكري به ما اضافه شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرگانی استان یزد ، مهراب اسکندری حضور قشر جوان در سازمان را يادآور شد و افزود: مجموعه بازرگاني در استان يزد نيز با همت و تلاش همه همكاران بويژه جوانان سازمان ، راهبردهائي را در استان ايجاد و به خوبي از فرصت‌ها استفاده نموده و طبق برنامه‌ها پيش مي‌رويم و مي‌توان به جرات گفت هيچ كار عقب‌افتاده‌اي كه مشمول مرور زمان شده باشد را نداريم.

اسكندري در ادامه با معرفي اعضاي گروه مشاورين جوان سازمان زمينه فعاليت آنها را يادآور شد و اظهار آمادگي كرد : با نگاه علمي كه در سازمان وجود دارد آمادگي خود را مبني بر هر گونه فعاليت مرتبط با مشاورين جوان که موجب پیشرفت جامعه باشد اعلام نموده واز هر پوششی در جهت بهبود فضای موجود برای آینده ای روشن دریغ نمی نماییم

وی ادامه داد : اگر مشاور جوان بتواند نسبت به معرفت و شناخت بازرگاني در عرصه‌ ملی كار كند در خيلي از زمينه‌ها كار راحت تر و راه هموارتر خواهد شد.

مشاور جوان وزارت بازرگاني نيز از حضور خود در استان يزد بعنوان اولين استان انتخابی‌خود اظهار رضايت نمود و گفت : هدف از حضور خود در استان را به آمادگي انشاء الله بتوانیم براي اين مجموعه قدمي برداريم و راهكارها و برنامه‌هائي را جهت پيشبرد اهداف خود در اين زمينه تهيه نموده‌ايم كه بزودي در حال انجام پله به پله اين برنامه‌ها هستيم و در اين راه از ايده‌ها و نظرات شما عزيزان بهره‌مند شويم.

دکتر براتی هدف از حضور خود در اين استان را آشنائي با گروه مشاورين جوان و آگاهي از ايده‌ها و نظرات آنها دانست و افزود: ما به اين نتيجه رسيده‌ايم كه با ياري و همفكري شما دوستان استراتژي ها و برنامه‌ها ی خود را تكميل و در جهت اجرائي كردن آن گامی مثبت برداريم.

براتی در پايان گفت: استان يزد بدليل مديريت قوي آقاي اسكندري، و تفكر والاي ايشان به همه امور بالاخص قشر جوان ، اين سازمان را به يكي از موفق‌ترين سازمان‌ها بازرگاني کشورتبديل كرده است. وامید واریم در این عرصه نیز ما جوانان را راهنمایی نمائید

وی از غرفه بازرگانی در نمایشگاه دهه فجر استان نیز بازدید نمود