زمان : 18 Bahman 1389 - 01:42
شناسه : 30013
بازدید : 4044
برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی همزمان با دهه فجر در کانون های مساجد یزد برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی همزمان با دهه فجر در کانون های مساجد یزد
برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی همزمان با دهه فجر در کانون های مساجد یزد

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ، از برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح استان یزد خبر داد. محمد مهدی آسایش، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر دوره آموزشی مهارت زندگی و وبلاگ نویسی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان یزد برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم شکرگزاری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در شب 21بهمن سال جاری در کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ خبر داد. آسایش، برگزاری مسابقه مقاله نویسی مشق انقلاب را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت ایام الله دهه فجر ذکر کرد و اظهارداشت: علاقه مندان می توانند مقالات خود را با موضوعات نقش نوجوانان، جوانان و نقش مساجد در شکل گیری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران حداقل در دو صفحه ارسال کنند.

وی از انتشار تمامی آثار ارسالی در قالب مجموعه ای مدون خبر داد و گفت: علاقه مندان می تواند آثار خود را حداکثر تا 10 اسفند سال جاری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها یا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ارسال کنند.

آسایش ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3678156-0352تماس بگیرند و یا به وبلاگ کانون دارلشفاء زارچ به آدرس http://k-daroshafa.blogfa.com/ مراجعه کنند.

وی، با اشاره به بخش خاطره نگاری مندرج در فراخوان مسابقه 'مشق انقلاب' افزود: نزدیکی نسل های انقلاب، ثبت خاطراب ناب و ارزشمند انقلاب و تجلیل از نیروهای فعال و مؤثر در پیروزی نهضت شکوهمند 1357 ایران اسلامی از اهداف ثبت خاطرات انقلاب توسط نسل سوم است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان علاقه مندان می توانند خاطرات ناب و ارزشمند خانواده، نمازگزاران مسجد، اهالی محل و سایرین از روزهای خون و قیام و سیر پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مشخصات فردی که خاطره را بازگو می کند حداقل در 10خط و به صورت دست نوشته برای شرکت در مسابقه ارسال کنند