زمان : 17 Bahman 1389 - 17:48
شناسه : 30001
بازدید : 3981
عملیات ساخت دو بلوار، به صورت همزمان در بافق اجرایی شد عملیات ساخت دو بلوار، به صورت همزمان در بافق اجرایی شد

عملیات ساخت دو بلوار، به صورت همزمان در بافق اجرایی شد

یزدفردا "عملیات احداث بولوارهای شهداء و 15 خرداد همزمان در بافق اجرایی شد.

بافق:علی عسکری خبرنگار و سرپرست یزدفردا :شهردار بافق با اعلام اين خبر گفت: با توجه به ضرورت تسريع در اجرای پروژهاي بلوار شهداء و 15 خرداد ،عمليات آزاد سازي مسير اين پروژه ها با شتاب بيشتري آغاز شد.

مهندس " حسن تفکري " طول پروژه بلوار 15 خرداد را بالغ بر 670 متر عنوان کرد و افزود:تاکنون کار تملک،آزاد سازي و خاکبرداري اين مسير با 80 درصد پيشرفت انجام شده و در آينده نزديک به اتمام مي رسد.

وي تصريح کرد:با اتمام کار آزاد سازي و خاکبرداري اين مسير،عمليات اجرايي احداث بلوار 15 خرداد با عرض 35 متر در دو باند رفت و برگشت،پياده رو ، باغچه 5 متري و روفوژ وسط آغاز خواهد شد.

شهردار بافق هزينه اجراي اين پروژه را بالغ بر 35 ميليارد ريال عنو.ان کرد و افزود:اين بلوار در بهار سال آينده به بهره برداري مي رسد.

مهندس تفکري همچنين گفت: بلوار شهدا هم با طول 1400 متر و عرض 35 متر همانند مشخصات فني بلوار 15 خرداد ساخته مي شود.

وي افزود:عمليات تملک، آزاد سازي،و خاکبرداري بلوار شهداء انجام شده و هم اينک اين پروژه با پيشرفت فيزيکي 30 درصد در حال احداث است.

شهردار بافق با بيان اينکه ساخت بلوار شهدا بيش از 10 ميليارد ريال هزينه در بر دارد افزود : به ياري خداوند متعال و همکاري و همدلي شهروندان گرامي ، در سال 90 شاهد افتتاح و بهره برداري از اين بلوار خواهيم بود.