زمان : 16 Bahman 1389 - 18:40
شناسه : 29952
بازدید : 2972
بهره برداری از 195 مسکن مددجویی در استان یزد در ایام ا.. دهه فجر بهره برداری از 195 مسکن مددجویی در استان یزد در ایام ا.. دهه فجر

تعداد 195 مسکن مددجویی در استان یزد در ایام ا.. دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد

یزدفردا "مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 195 مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به بهره برداری می رسد.

مهندس نصیری همچنین از برگزاری همایش و جشن بزرگ انقلاب با موضوع انفاق در روز 18 بهمن ماه در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد خبر داد.

وی اظهار داشت: در ایام ا.. دهه فجر به بیش از 53 هزار خانوار تحت حمایت بن خرید کالا و به 6 هزار مددجوی تحت حمایت سبد کالای بهداشتی داده می شود.

مسئول کمیته تعاون و تشکلهای مردمی با اشاره به اینکه در این ایام طرح مفتاح الجنه برگزار می شود افزود: در این طرح به همراه مسئولین استانی از منازل مددجویان تحت پوشش بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها بررسی می گردد.

عطرافشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا و سومین شهید محراب، اهدای 30 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، اهدای سبد غذایی به کودکان زیر 6 سال تحت حمایت، برگزاری مراسم آموزش خانواده با موضوع زن، انقلاب و خانواده، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و بازدید از خانواده های شهدای انقلاب از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در ایام ا... دهه فجر میباشد.

یزدفردا