زمان : 16 Bahman 1389 - 17:59
شناسه : 29937
بازدید : 8477
نوید خالصی هنرمند هنرهای تجسمی :برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی تداوم داشته باشد نوید خالصی هنرمند هنرهای تجسمی :برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی تداوم داشته باشد

نوید خالصی هنرمند هنرهای تجسمی :

برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی تداوم داشته باشد

یزدفردا "یک هنرمند هنرهای تجسمی بااشاره به اینکه برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی یک رویدا دبزرگ هنری در استان یزد است ،خواهان تداوم این جشنواره شد.

نوید خالصی افزود: جشنواره ها باعث نشاط و رقابت سالم بین هنرمندان به ویژه جوانان می شود.

و ی اضافه کرد : در این حرکتها ، فضای باطراوت فرهنگی و هنری به وجود می آید که می تواند مکمل جریانهای مداوم و همیشگی فرهنگی باشد.

وی ادامه داد : البته جشنواره ها به تنهایی برای ارتقای هنر استان ، کافی نیستند بلکه باید زیر ساختهای لازم برای تولید اثر هنری وجود داشته باشد ودر زمینه حمایت از هنرمند ، در ایجاد مراکز عرضه آثار هنری مثل گالریها اقدام شود.

این هنرمند اضافه کرد : برگزاری جشنواره ها با مضامین های متفاوت فضای رقابتی خوبی بین هنرها به وجود می آورد که این خود ارزشمند است .


خالصی درخصوص نقش قرآن در هنر اذعان کرد : در هر جامعه اسلامی تمام رفتارها و اعمال افراد تحت تاثیر قرآن است و طبیعتا آفرینش اثر هنری هم باید تحت تاثیر این آموزه هاباشد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ هنرهای تجسمی رابطه بی نظیری بین این هنر با قرآن به وجود آمده و بسیار شایسته است که این فعالیت و دستاوردها در زمان معاصر تداوم یابد و در برگزاری جشنواره ها به آن توجه شود.