زمان : 16 Bahman 1389 - 17:57
شناسه : 29936
بازدید : 4255
مطهریان عضو شورای شهریزد: برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی بسیار ارزشمنداست مطهریان عضو شورای شهریزد: برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی بسیار ارزشمنداست

مطهریان عضو شورای شهریزد:

برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی بسیار ارزشمنداست


یزدفردا "عضوشورای شهر یزد گفت: جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی یکی از ابتکارات ونوآوری های در خور توجه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزدومرکزترویج فعالیتهای قرآنی وزارت ارشاداست که جای تقدیردارد. حمیدرضامطهریان افزود: من به عنوان فعال قرآنی این جشنواره را بسیار ارزشمند می دانم .

وی تصریح کرد : مقام معظم رهبری جلمه ای به این مضمون دارد که هرچیز در قالب هنر قرار بگیرد ، جاودان و ماندگار خواهد شد و این جشنواره چون آیات قرآنی را درقالب هنر می آورد قطعا ماندگار و تاثیرگذار خواهد شد.

مطهریان ادامه داد : همچنین اگر ما بتوانیم پیامهای قرآنی را در قالب هنر شکل دهیم و آن را در صنایع دستی به درستی جای دهیم، پیامهای قرآنی را به داخل خانه ها برده ایم و این پیوندی بین مردم و هنر قرآنی است .

وی اظهار امیدواری کرد : اگر این جشنواره ها با محتوا تر و با هدف استفاده از زیباییهای قرآن باشد ،توانسته ایم گام بزرگی رابرای خدمت قرآن در این زمینه برداریم .