زمان : 13 Bahman 1389 - 15:58
شناسه : 29828
بازدید : 1701
مراسم گراميداشت 12بهمن ماه در فرودگاه شهيد صدوقي يزد برگزار شد مراسم گراميداشت 12بهمن ماه در فرودگاه شهيد صدوقي يزد برگزار شد
مراسم گراميداشت 12بهمن ماه در فرودگاه شهيد صدوقي يزد برگزار شد

مراسم گراميداشت 12بهمن ماه سالروز بازگشت حضرت امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، در استان يزد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد کاظم مدرسي" در اين مراسم که با حضور استاندار و معاونان، مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان در محل فرودگاه شهيد صدوقي(ره) يزد برگزار شد، با اشاره به برکات شکل گيري انقلاب اسلامي ايران و ترويج روحيه مبارزه با ظلم و استکبار در سراسر جهان، مخالفت مردمان کشورهاي مصر، تونس و يمن با حاکمان زورگوي کشورشان را نمونه اي از آثار شکل گيري انقلاب دانست.


وي در ادامه به بيان ويژگي هاي فردي و اجتماعي حضرت امام خميني(ره) پرداخت و صراحت در گفتار، مردم داري، توکل بر خداوند متعال و شجاعت را برجسته ترين اين ويژگي ها در وجود ايشان برشمرد.


امام جمعه محمد آباد تصريح کرد: رهبر کبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) پس از ائمه اطهار (ع) از استثنائي ترين و برجسته ترين انسان هاي تاريخ اسلام است.


وي افزود: مخاطبان سخنان حضرت امام(ره) عموم مردم بود و توجه به دين و مردم که از اصلي ترين ارکان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است کليدواژه هاي سخنان ايشان بوده است.