زمان : 10 Bahman 1389 - 15:39
شناسه : 29767
بازدید : 3994
در دهه فجر سال جاری محقق می شود : افتتاح و کلنگ زنی 45 طرح گاز رسانی در استان یزد در دهه فجر سال جاری محقق می شود : افتتاح و کلنگ زنی 45 طرح گاز رسانی در استان یزد
در دهه فجر سال جاری محقق می شود :
افتتاح و کلنگ زنی 45 طرح گاز رسانی در استان یزد


یزدفردا "مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از بهره برداری از پروژه های گاز رسانی به 15 واحد صنعتی ، 3 جایگاه CNG ، شبکه داخلی شهرک صنعتی اردکان و مسکن مهر شهرستان تفت در دهه فجر سال جاری خبر داد.

علیرضا پیله ور ضمن اشاره به اهمیت گاز رسانی به صنایع به لحاظ صرفه جویی اقتصادی و کاهش آلودگی هوا ادامه داد همزمان با ایام ا... دهه فجر 3 جایگاهCNG با صرف اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال ، تعداد 15 واحد صنعتی و شبکه داخلی شهرک صنعتی اردکان گازدار خواهد شد .

وی ادامه داد همچنین در دهه فجر عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر خضر آباد با اعتبار 5 میلیارد ریال و گازرسانی به 14روستای شهرستان صدوق و 4روستای شهرستان تفت با هزینه برآوردی 24میلیارد ریال و همچنین عملیات طراحی خط انتقال و شبکه داخلی شهر ندوشن با اعتبار 937 میلیون ریال آغاز می گردد. 

علیرضا پیله ور در پایان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مسکن مهر آزادشهر،توسعه شبکه توزیع بلوار فقیه خراسانی و بلوار جنب ورزشگاه شهید نصیری ، توسعه شبکه توزیع شهرک امام رضا(ع) در منطقه شاهدیه و خط تغذیه کنار گذر غربی یزد با اعتباری معادل 9 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز خبر داد .