زمان : 08 Bahman 1389 - 23:27
شناسه : 29738
بازدید : 2615
تا پایان سال جاری مردم مهريز از آب انتقالی بهره مند خواهند شد تا پایان سال جاری مردم مهريز از آب انتقالی بهره مند خواهند شد
تا پایان سال جاری مردم مهريز از آب انتقالی بهره مند خواهند شد

یزدفردا "محسن پناه به خدا رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان مهریز در مصاحبه ای در این شهرستان گفت: تا پایان سال جاری مردم مهريز از آب انتقالی بهره مند خواهند شد

وی طول خط انتقال آب به مهریز را 43 کیلومتر در 4 فاز اعلام و گفت: اولین فاز از خط انتقال آب به مهریز در 20 تیرماه88 در 7 و نیم کیلومتر کلید خورد و فاز دوم و سوم آن با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال به طول 28 کیلومتر و فاز چهارم آن هم 7 و نیم کیلومتر خواند که در كل خط انتقال آب، 43 كيلومتر لوله‌گذاري انجام شده و تنها ساخت مخازن و ايستگاه‌هاي پمپاژ باقي‌مانده است. در طول مسیر 3 مخزن 500 متر مکعبی جهت تعدیل فشار طراحی و ساخته شده که تست و ساخت شيرخانه‌ها و ايستگاه پمپاژ آن در دست اقدام است.

پناه به خدا افزود : این خط انتقالی 150 لیتر در ثانیه آب را به مهریز انتقال می دهد که 60 لیتر آن برای صنعت و 90 لیتر آن برای شرب شهروندان استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت : تعهد شرکت آب منطقه ای به شرکت مهندسی تا پایان سال مالی جاری یعنی 31 تیرماه سال آینده بوده که خوشبختانه با کوشش و تلاشی که شده امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وي نياز آبي شهر مهريز در ساعات اوج مصرف را 220 ليتر در ثانيه اعلام كرد.