زمان : 06 Bahman 1389 - 19:02
شناسه : 29698
بازدید : 2708
با دعوت نظام صنفي رايانه‌اي شركت‌هاي صنف رايانه در جريان پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شهرداري يزد در سال 90 قرار گرفتند با دعوت نظام صنفي رايانه‌اي شركت‌هاي صنف رايانه در جريان پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شهرداري يزد در سال 90 قرار گرفتند
با دعوت نظام صنفي رايانه‌اي
شركت‌هاي صنف رايانه در جريان پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شهرداري يزد در سال 90 قرار گرفتند

یزدفردا "در جلسه‌اي كه روز يكشنبه مورخ سوم بهمن در محل پارك علم و فناوري اقبال برگزار شد، شركت‌هاي صنف رايانه يزد در جريان پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شهرداري يزد براي سال 1390 قرار گرفتند.

به گزارش سرویس خبر روابط‌عمومي :در اين جلسه كه به منظور اطلاع‌رساني و ارائه برنامه‌هاي آتي شهرداري يزد و ايجاد آمادگي و ظرفيت‌سازي در شركت‌هاي فناوري اطلاعات بومي جهت اجراي پروژه‌ها با دعوت نظام‌صنفي رايانه‌اي از اين شركت‌ها برگزار شد، مديرعامل سازمان فاوا ضمن تشكر و قدرداني از شركت‌هايي كه در سه سال اخير و از زمان جهش شهرداري يزد در زمينه فناوري اطلاعات به ياري شهرداري و شهروندان شتافتند، با تقسيم فعاليت‌هاي سال آينده شهرداري يزد به شش حوزه‌ي GISو GPS، سخت‌افزار و شبكه، آمار و اطلاعات، نرم‌افزار، بليط و كارت‌هاي الكترونيكي، مركز داده، بانك‌هاي اطلاعاتي و امنيت اطلاعات به تشريح فعاليت‌هاي شهرداري يزد در هر حوزه پرداخت.

فعالي با اشاره به اين مطلب كه بودجه فناوري اطلاعات در شهرداري يزد تصويب شده و در شوراي اسلامي شهر يزد در حال بررسي است افزود با تصويب اين بودجه توسط اعضاي محترم شورا، بودجه فناوري اطلاعات در شهرداري در سال 90 نسبت به سال 86 حدود 20 برابر مي‌شود.

وي در ادامه از شروع برخي از سيستم‌هاي نرم‌افزاري شهرداري از طريق شركت‌هاي غيربومي به علت تكنولوژي‌هاي جديد به كاررفته در آنها خبر داد و خاطرنشان كرد با توجه به رشد صنعت فناوري‌اطلاعات در شهر يزد از اين پس شهرداري يزد بتواند با همكاري شركت‌هاي بومي به اهداف عاليه خود كه همانا نيل به شهرداري الكترونيك است دست يابد.

سپس ريیس نظام صنفي رايانه‌اي يزد ضمن تبريك كسب رتبه برتر توسط شهرداري يزد طي سال‌هاي 88 و 89 در زمينه فناوري اطلاعات از شركت‌ها خواست تا همكاري با شهرداري يزد به تسهيل در امور شهروندان همت گمارند.

در پايان جلسه حاضران سوالات خود را پيرامون پروژه‌هاي فناوري اطلاعات شهرداري مطرح كردند كه توسط مديرعامل سازمان فاوا به سوالات پاسخ داده شد.

یزدفردا