زمان : 05 Bahman 1389 - 20:28
شناسه : 29674
بازدید : 2774
اولین هيأت مذهبي خواهران ابركوه شروع به کار کرد اولین هيأت مذهبي خواهران ابركوه شروع به کار کرد
اولین هيأت مذهبي خواهران ابركوه شروع به کار کرد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا ،اولين هيأت مذهبي خواهران اين شهرستان با نام هيأت زينبيون فعاليت هاي فرهنگ و مذهبي خود را رسماً آغاز كرد.

درمراسمی که به مناسبت شروع به کار این هیئت در محل امامزاده احمد ابرکوه و با شرکت 400 نفر از خواهران برگزار گردید، ،حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني با تقدير و تشكر از ابتكار اداره تبليغات اسلامي در سازماندهي برنامه هاي مذهبي خواهران در شهرستان اظهار داشت: اساسا شعائر مذهب شعائر دين است و مذهب شيعه نيز بسيار غني، پويا و پر افتخار مي باشد و رمز آن نیز به اعتقادش در زمينه ولايت برمی گردد.

امام جمعه ابركوه با اشاره به آيه شريف«و من يعظم شعائر الله فانها من تقوي القلوب» افزود: راهكار تعظيم شعاير اهل بيت (ع)، سازمان دادن به هيأت خاص مذهبي در سطح هر منطقه است.

وي با تأکید بر برگزاری مراسم مذهبي در تمام مناسبت ها و رعايت احتياط و مسايل شرعي در تمام زمینه ها، خواستار حفظ متانت و رعايت شأن و حرمت ها در تمام برنامه ها شد.

حجت الاسلام محمد پورقيومي نیز در سخناني اظهار داشت: براي پيشرفت و ترقي به دو بال قرآن و اهل بيت (ع) نياز داریم و خدمت به اهل بيت (ع) نيز توفيق بزرگي است كه شامل خوبان و ارادتمندان به ساحت مقدس آن خاندان مي شود.

رييس اداره تبليغات اسلامي افزود: بايد نسبت به برگزاری عزاداري ها و مجالس مذهبي در تمام مناسبت ها با حفظ و حرمت تمام شرکت کنندگان اقدام نمود.