زمان : 04 Bahman 1389 - 21:44
شناسه : 29656
بازدید : 3381
فراخوان عکس دفاع مقدس استان یزد آغاز شد فراخوان عکس دفاع مقدس استان یزد آغاز شد
فراخوان عکس دفاع مقدس استان یزد آغاز شد

یزدفردا "  مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان یزد با اعلام اين خبر گفت:انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس و اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان يزد در نظر دارند در ادامه انتشار كتب مرتبط با دفاع مقدس ، آثار عكاسي با موضوع استان يزد در دفاع مقدس را جمع آوري و پس از انتخاب و كارشناسي نسبت به انتشار آن در قالب كتاب و برگزاري نمايشگاه اقدام نمايند . 

محمد دهشیری از تمامي عكاسان حرفه اي و آماتور درخواست کرد  با توجه و دقت به موضوع و مقررات اين فراخوان ، آثار خود را به دبيرخانه عکس دفاع مقدس واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد ارسال نمايند. 

وی اضافه کرد عکس ها بایستی در مورد نقش استان یزد در دفاع مقدس به ویژه آموزش و سازماندهي نيروهاي مردمي، اعزام نيرو و بدرقه رزمندگان، جمع آوري و ارسال كمك هاي مردمي، راهپيمايي و حمايت هاي مردمي از دفاع مقدس، زندگي در دفاع مقدس ، سرداران دفاع مقدس، ديدار رزمندگان با علما و انديشمندان، برگزاري مراسم رژه و بزرگداشت ...

به مناسبت دفاع مقدس، تشييع و تدفين شهداي دفاع مقدس، كاروان شهدا، يادمان و مزار شهدا، ديدار با خانواده شهدا، حضور رزمندگان در دفاع مقدس ( تجمعات ، راهپيمايي ، آموزش(، فعاليت هاي فرهنگي و هنري دفاع مقدس و تمامي موضوعاتي كه به نوعي بيانگر حالات ، روحيات مرتبط با استان يزد در دفاع مقدس است، باشد.

 مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد افزود شركت تمامي عكاسان آماتور و حرفه اي در اين حركت فرهنگي آزاد است  و  هم چنین هرعكاس مي تواند حداكثر 30 قطعه تك عكس و 3 مجموعه عكس (هرمجموعه حداكثر 7 قطعه) ارسال نمايد. در ضمن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد بابت هر فريم عكس انتخاب شده مبلغ 500.000 ريال به صاحب اثر به عنوان حق اثر پرداخت مي نمايد .

 آخرین مهلت ارسال آثار پایان اسفند 89، زمان انتخاب آثار پایان اردیبهشت 89، اطلاع رسانی سوم خرداد 1390  و زمان دريافت نسخه قابل چاپ و تسويه مالي پایان آبان1390اعلام شده است