زمان : 03 Bahman 1389 - 18:36
شناسه : 29636
بازدید : 7305
بازديد بقایی رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي کشور از هتل ارگ با 85 درصد پيشرفت فيزيکي(سفر سوم رییس جمهور به یزد (117))  بازديد بقایی رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي کشور از هتل ارگ با 85 درصد پيشرفت فيزيکي(سفر سوم رییس جمهور به یزد (117))
بازديد بقایی  رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي کشور از هتل ارگ با 85 درصد پيشرفت فيزيکي+عکس(سفر سوم رییس جمهور به یزد (117)) 

یزدفردا""حميد بقايي" رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در دور سوم سفر هيأت دولت به استان يزد از هتل ارگ با 85درصد پيشرفت فيزيکي بازديد کرد.

به گزارش سرویس خبر روابط عمومي ميراث‌ استان يزد: رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور همراه با جمعي از مسئولان استان از هتل ارگ بازديد کردند.

معاون سرمايه گذاري و طرح‌ها در اين بازديد گفت: هتل ارگ در انتهاي بلوار شهيدان اشرف و در جوار دخمه زرتشتيان واقع شده است.

کاظم بابارحيم زيربناي اين هتل را 15 هزارمترمربع عنوان و تعداد اتاق‌ها را 147 و دو رستوران و سالن جشن عروسي توصيف کرد و بيان داشت: از 15 هزار مترمربع زيربنا تاکنون 12 هزار متر آن کار شده است.

وي با بيان اينکه تاکنون سه هزار متر فنداسيون به منظور ساخت اتاق‌ها ريخته شده است، افزود: از 147 اتاق، 70 اتاق آن کامل شده است.

به گفته معاون سرمايه گذاري و طرح‌هاي استان يزد، در حال حاضر ساخت هتل ارگ، 85درصد پپشرفت فيزيکي داشته است.

بابارحيم با اشاره به دريافت زمين هتل از سال 81، خاطرنشان کرد: پيش بيني مي‌شود ساخت اين هتل در صورت تأمين بودجه تا ارديبهشت ماه سال آينده به پايان برسد.بازديد بقایی  رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي کشور از هتل ارگ